• Anonym (upphetsande)

sexnoveller?

jag läste nyligen en sex novell och insåg att jag vill läsa mer.
    skulle även vilja läsa ihop med min man men vet inte hur ja ska lägga fram de så den kakan får jag suga på lite till...

ni som läser!
    vad läser ni helst om?
    och vart hittar ni dom?

• Svar på tråden sexnoveller?
  • Hannibal06

Gillar att läsa lesbiska, trekant, lite kinky.

Finns ju hur många sidor som helst. Googla på sexnoveller så får du se.

• Anonym (frugan)

Jag läser hellre noveller än ser på film/bilder.
    Finns ett antal hemsidor, googla på sexnovell, 6novell, eller erotiska noveller

Gillar att läsa om de som är på resor. Gärna äkta par som är på resa ihop och hittar på ngt spännande, själva eller med någon de träffar på resa!

Vill ha noveller som jag kan låtsas att det är jag som är med i, dvs de som handlar om väldigt unga tjejer, Age play, bdsm mm går jag inte alls igång på.

Mannen vet att jag läser och gillar det.  Har använt noveller som ett sätt att komma igång med sexlivet efter barn. Mina tankar har varit på allt annat som ska göras med hus, hem, barn, jobb mm, aldrig på ex under dagarna.
    Men läser jag en novell eller så så går jag igång och då har vi tillsammans fått ett bättre sexliv och när väl kroppen vant sig vid regelbundet se igen så behövs inte novellerna lika ofta, men mannen misstycker inte så (Och för min del får han gärna kolla på porr, bara det är mig han har sex med sen

Svar på tråden sexnoveller?