• lindaiv

Vanliga enfärgade dubblakort?

Hallåjsan..... Tänkte göra ett "eget" kort!

Men var hittar jag som rubriken löd.....

Vanliga enfärgade( i olika färger alla går bra), dubblakort med kuvert?

Affären Tiiamari ( hur det nu stavas.... verkar ha lagt ner.... där hade dom kanon i den vägen *mutter* )

...så tips emotages snabbt, tänkte göra kort i veckan

• Svar på tråden Vanliga enfärgade dubblakort?
  • frulan

Brukar finnas i de flesta pappersaffärer.
    Finns ju även speciella presentkortsbutiker.

• Lotlas

Finns på Gallerix i olika färger. Även Akademibokhandeln har en del (i alla fall i Uppsala).

• bluebride

tiimarii finns här i Eskilstuna i alla fall. Annars är det väl bokhandlarna som har

• lindaiv

Hej... tack för alla bra å snabba svar.

Visserligen sa jag inte det rakt ut.... å ni kan inte läsa mina tankar*lol*. Men jag "menade" så billigt som möjligt... då jag är nybörjare Hahahaha...

Å föressten är i nte Gllerix relativt dyrt???

bluebride2006: tiimari hade jag stavat fel å hittade deras hemsida på nätet!!! Men dom har lagt ner så många butiket så här i Sthlm finns inga kvar *suck*

Nu inser jag oxå att jag gått in lite på "fel" rubrik å kolla runt i "pyssel rubriken" och hittade jättebra tråd "Carmaking"......

Tack, tack.... vi ses

• bluebride

Linda ivf............. Jag kommer från sthlm. Å så sent som i början på 05 har det legat i alla fall i farsta centrum och i täby centrum, tror även jag sprungit på dem i solna centrum

OK, kolla nyss hemsidan de finns i täby och i kista

• lindaiv

bluebride2006... ja visst är det så, Men dom finns inte kvar. Inte i Solna, el Kista iaf... dom andra vet jag inte för jag har aldrig varit där.

Fanns en i Sollentuna oxå förr men den vet jag inte heller om den finns kvar.

Å enligt deras hemsida så finns inget annat ( jo Kista står kvar men den är nerlagd nyligen)....

...vi får hoppas dom kommer igen

• bluebride

Några speciella kort du behöver som du vet, så kan jag väl hjälpa om du vill

• lindaiv

Nä egentligen inte. Jag tänkte börja lite smått med allmän egentillverkning av kort. Ska på ett 10-årskalas på Lördag......

Så jag ville bara ha själva hårdkortet som grund, sen kan man alltid taga vad man haver hemma.... Om jag inte kommer på nått el får andra bra tips, så beger jag mig till Paduro i Solna centrum, & köper lite stämplar å ev dekorationer!!!

Vad brukar du pyssla med då???

• bluebride

Jag pysslar med det mesta faktiskt. måla, rita, skriva, decopage, tittskåp, scrapbooking osv

• bustösen

hos fotografer kan man köpa kort för bara några kronor, köpte precis tack kort för 5kr/st inklusive kuvert, de utan text utanpå borde vara ännu billigare!

• lindaiv

hej... aha bra tips, tack för det. Ska gå in i veckan hos nån å kolla!!!!

Svar på tråden Vanliga enfärgade dubblakort?