• Anonym

Sover du naken?Är det bra att sova naken för kroppen?

Hej!
    Undrade om det var bra för kroppen till exempel för  könet att vara naken när man sover? Eller vara naken delar under dagen där hemma ?

Ni får även gärna svar på om ni sover nakna eller är nakna några andra delar av dygnet. Om inte vad har du på dig när du sover annars ? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-30 13:30
    Sover du naken? ÄR du naken hemma delar av dygnet ?

• Svar på tråden Sover du naken?Är det bra att sova naken för kroppen?
  • Ebba Caroline

Ja, det är bra för könet att man sover naken då det luftas och man slipper underlivsbesvär.

Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Anonym
    Ebba Caroline skrev 2012-06-30 00:25:02 följande:
    Ja, det är bra för könet att man sover naken då det luftas och man slipper underlivsbesvär.
    Gäller det även män ?
  • Tjolinti

Jag sover naken och går jag hemma i mysbyxor så har jag inget under heller. Har även hört att det kan vara bra för män att låta paketet hänga fritt ibland :D

• bastardized
    Anonym skrev 2012-06-30 00:27:42 följande:
    Gäller det även män ?

I helvette!

Ett par kvalitativa kalsonger som håller paketet på plats är det bästa. 
  • Ebba Caroline

Ja det häller även män.

Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Tuben29

Varierar för mig. Men visst händer det att man sover naken 

• Anonym

Nope, sover i trosor och linne.

• Bradbury

Kan absolut inte sova naken. Sover med trosor, byxor, tröja och strumpor på. Det är säkert bra att sova naken och lufta men jag kan inte.

• Anonym

Jag själv sover alltid naken. Bara en ren bonus om det är bra för kroppen dessutom !

Svar på tråden Sover du naken?Är det bra att sova naken för kroppen?