• Anonym (kille)

heta frågor till varandra

vill ha lite olika förslag på frågor som man kan ställa till sin partner, sexfrågor eller nära relaterade frågor vore bra..

• Svar på tråden heta frågor till varandra
  • CygnusX1
    Anonym (kille) skrev 2012-06-30 09:43:00 följande:
    vill ha lite olika förslag på frågor som man kan ställa till sin partner, sexfrågor eller nära relaterade frågor vore bra..

Min fru frågade mig om jag ville gå på bordell, är vi var i Grekland. Är det hett nog?
  • Majjagräddnos
    CygnusX1 skrev 2012-06-30 09:54:06 följande:
    Min fru frågade mig om jag ville gå på bordell, är vi var i Grekland. Är det hett nog?

Nej - det är idiotiskt. Iaf om det var i ngn slags uppmuntrande kontext... Tycker jag. I övrigt, TS, pratar vi en hel del om sex hemma för att få lite mer intresse för ämnet. Men det är helt anpassat efter hur vi fungerar som personer och par. Vi håller liksom inte på att kåta upp varandra utan snackar om hur olika saker känns - gärna lite detaljer, ditten och datten, vad andra sagt eller tyckt och hur vi ser på det, skämtar etc. Jag är ganska frågvis och gillar detaljer. Vi är ganska inkörda på varandra där så det brukar vara rätt kul plus att man får in lite "sex" i vardagsrelationen vilket är viktigt för mig som längtar efter sensualitet och närhet...
Svar på tråden heta frågor till varandra