Namngivning?
Någon som haft det? Hur går det till?
Storebror är 3 år vi hade varken dop eller namngivning för honom kan man ha för båda barnen samtidigt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-30 21:13
Ingen?
Någon som haft det? Hur går det till?
Storebror är 3 år vi hade varken dop eller namngivning för honom kan man ha för båda barnen samtidigt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-30 21:13
Ingen?
Vi hade det när sonen var 2 mån. Man kan ku göra precis som man kände för. Vi bjöd släkt och vänner, köpte stora heliumballlongrt som det stod Dexter på. Pratade lite om varför vi valde namnet och så gjorde vi hans fotavteycl i gips ! Superlyckad dag:) googla! Känns väl du
Om en kul ide att köra båda barnen samtidigt :)
Det låter ju som det blir en jättebra dag :)
Vi hade en liten tipspromenad me :) med frågor om våran son såklart :)
Hej, hur gick det med din namngivningsceremoni?
Jag hoppas att du valde att ha ceremoni för båda två.
Det låter ju som att det var det ni ville. Och nej, det är ju aldrig för sent.
Det är ju bara att säga just precis som det är, bättre sent än aldrig och fint att båda barne fick dela sin ceremoni med varandra.
Jag arbetar som borgerlig officiant och leder bland annat namngivningsceremonier. Och jag tycker att Dexters ballongceremoni låter fantastisk. Grattis till att ni gjorde precis det ni själva ville! Det är ju det som är målet att få en minnesvärd ceremoni i gemenskap. Nöjda föräldrar = nöjda barn!
Lyckönskningar från Sara Pellving
Hej, hur gick det med din namngivningsceremoni?
Jag hoppas att du valde att ha ceremoni för båda två.
Det låter ju som att det var det ni ville. Och nej, det är ju aldrig för sent.
Det är ju bara att säga just precis som det är, bättre sent än aldrig och fint att båda barne fick dela sin ceremoni med varandra.
Jag arbetar som borgerlig officiant och leder bland annat namngivningsceremonier. Och jag tycker att Dexters ballongceremoni låter fantastisk. Grattis till att ni gjorde precis det ni själva ville! Det är ju det som är målet att få en minnesvärd ceremoni i gemenskap. Nöjda föräldrar = nöjda barn!
Lyckönskningar från Sara Pellving
Ja, tänk bara på att det kostar extra för varje överflödigt H och Z du har i namnen.
H och Z? hänger inte riktigt med. Tacksam för svar.