• besony

Bitskydd till spjälsäng!

Någon som vet vart man kan köpa bitskydd/skena till spjälsäng från?
    IKEA hade det, men den har utgått nu, så jag söker efter annanstans att köpa det från.

(Skall givetvis gärna passa IKEA:s Gulliver spjälsäng.... )

• Svar på tråden Bitskydd till spjälsäng!
  • Mary Jo

Bitskydd är precis som det låter,ett skydd på sängen när barnen biter..

Hm,kanske finns begagnat eller är det äckligt? haha,jag är inte så brydd över sånt där .. Försökte googla men hittade inget. 

Mamma till Vilja-10 och Tintin-12
  • Mary Jo

I haparanda/torneå fanns det då i lager vet inte vart du bor dock. 

• Mary Jo
    Snartblirvitre skrev 2012-06-30 22:58:43 följande:
    Men är det inte bara en fas då? Han slutar nog innan i hunnit köpa skyddet :)
    haha,jag gnagde på min säng sjukt länge ;D har ingen aning om varför,hade behövt ett sånt skydd, ;) 
  • besony

I Haparanda vet jag att de har, men inte tänker jag fara över halva Sverige bara för det. Och de skickar ej mellan varuhusen heller. :( Inte hem till oss heller.

Därför frågar jag här om det finns annanstans förutom IKEA som har sådana.
    Lillen biter gärna med sina 4 tänder och fler på väg, så blir det inte fint... 

• Mary Jo
    besony skrev 2012-06-30 23:35:20 följande:
    I Haparanda vet jag att de har, men inte tänker jag fara över halva Sverige bara för det. Och de skickar ej mellan varuhusen heller. :( Inte hem till oss heller.

Därför frågar jag här om det finns annanstans förutom IKEA som har sådana.
    Lillen biter gärna med sina 4 tänder och fler på väg, så blir det inte fint... 
    haha,förstår att du inte orkar åka över halva sverige. ska inte dit nåt nu annars hade jag ju kunnat köpa o skicka.. hoppas du hittar!
Svar på tråden Bitskydd till spjälsäng!