Bebis 4,5 månad gnäller HELA tiden.
Jag orkar snart inte mer. Vet att man inte har nåt val, men det är så det känns. Såfort hon är vaken gnäller hon. Inget är bra. Jag sjunger för henne och busar, då är hon glad för stunden. Hon vägrar ligga ner så hon får sitta i mitt knä alltid, men även det tycker hon ju blir jobbigt efter ett tag. Jag ändrar position, försöker med gymmet, sittern, ligga ner på soffan med favoritgosedjuret. Lägger henne på skötbordet vilket hon gillar men kan ju inte stå där hela dagen.
ALLT strular. Hon ger tecken på hunger men när maten serveras äter hon nån milliliter sen är det bra. Hon kan inte sitta i babysittern eller ligga i gymmet utan att börja gnälla/gråta/skrika. Jag kan inte göra nånting!!! Allt i vardagen blir så innihelvete svårt. Som grädde på moset vägrar hon vagnen såvida hon inte sover. Kan inte ens ta mig till stan och se folk, träffa nån över en fika- för såfort hon vaknar börjar gnället och hon börjar storgråta om man inte tar upp henne och bär.
Jo jag vet att sele eller sjal är skitbra, har en sele. Men hon trivs inte däri några långa stunder heller. Högst troligt är detta heeeelt normalt och bara en underbar fas, men jag går under snart!
Pepp, tröst, uppmuntran?
Någon som känner igen sig?
(Menar inte att låta sur men jag är ju det vafasen?)