• Slangbellan

SWEDMART badrum-butik på nätet - någon som känner till?

http://www.swedmart.se/

Någon som känner till detta företag och handlat hos dem? Finns inte mkt omdömen om dem på nätet men de två kunder jag hittat har varit supernöjda... Om man nu ska lita på dem?
    Någon som har erfarenhet?
  • Svar på tråden SWEDMART badrum-butik på nätet - någon som känner till?
  • abn

Jag vet via omvägar ett par som handlat badrumsmöbler där, möblerna kom på utsatt tid och att de vid första anblicken såg bra ut. Vi funderar också på att beställa så lite fler erfarenheter önskasGlad.

• carro73

fick själv tipset från mannens syster som har handlat där, kan säga att vi är mer än nöjda med vårt köp som vi gjorde i mitten på Mars. Vet att dem är rätt nya och vuxit väldigt snabbt på kort kort tid och att produkterna köps av många byggfirmor, så bra produkter borde det vara. Lycka till!

• Karl Magnus

Hej,
    vi har köpt en tvättställ med kommod och är väldigt missnöjd med Swedmart. 

Det behövs en speciell tvättställsblandaren som vi har letat under 2 dagar för att hitta en sådan som passar, det finns ingen information på deras hemsida om detta. Vid leverans fanns inte heller någon instruktion eller anvisning om ingående komponenter. 
    Bottenventilens gummipackning är av dålig materiell och tätar inte ordentligt. Efter 5 dagar gick delar ur bottenventilen av och vattnet  rann ner i kommoden. 

När vi ringer kundtjänst är det ingen som svarar, kundbemötande på deras kontor är inte heller bra. Vi skulle verkligen INTE rekommendera någon att köpa någon produkt från detta företag. 

• Hemmagubben

Som Karl Magnus skriver här ovan så är servicen under all kritik. Kundtjänst svarar inte på telefon och via mejl får man bara ett intetsägande autosvar.

Köpte ett badkar som var så illa emballerat att det var fullt av grus och skit i karet (ett akrylbygge) med följd att det var fullt av repor i karet. Dessutom fanns ett stort avtryck av en stövel på ena kanten. Håller nu på med att få rätsida på detta, men ingen respons från företaget. Rekommenderar verkligen inte Swedmart i fortsättningen.

• Erjo0613

Swedmart bör inte få fortsätta sina skojerier på nätet. Dom gör det med hjälp av Trustpilot som sätter "Trygg e-handel" på dom trots upprepade klagomål. Jag handlade där för ca 40 000 kr och ungefär allt var trasigt och slarvigt tillverkat. Kundtjänst svarar aldrig och efter ett tag slutar dom hjälpa en helt. Jag fick tex sprickor i marmorskivan till tvättstället två gånger om och fortfarande inget nytt tvättställ 4 månader efter. Kostade 12000 kr. Vi fick en sprucken spegel, en kommod som VVS:aren fick bygga om och bloda ner händerna för att installera och som hade synliga gråa lister som syntes genom glasskivan. Alla tillbehör var skitkvalitet enligt mig installatör som bytte ut dom gratis.

• JOWE01

Swedmart kundservice är under ALL kritik. Har sedan dec-15 försökt komma i kontakt med kundservice angående fel på levererad vara. Mailsvar den 4 feb-16 med svaret att ärendet är löst. Det är det enda. Har försökt nå de via mail och telefon men totalt hopplöst. Inget svar överhuvudtaget. Avråder alla att köpa varor från en leverantör som vägrar svara på frågor kring varor som levererats med defekt.
    /John

Svar på tråden SWEDMART badrum-butik på nätet - någon som känner till?