• Jamirl

Inte sugen på mat!!!

Hej!
    Jag tror att jag är gravid. Ska testa mig snart. Är det någon mer än jag som bara inte är sugen på å äta. Visst magen kanske kurrar och man måste äta, är hungrig, men får knappast i dig något. TAPPAT MATLUSTEN!

• Svar på tråden Inte sugen på mat!!!
  • mmi

Japp! Så var det för mig i början av graviditeten! Ville inte äta något...möjligtvis lite kall sallad! Lycka till med testet och Grattis i fall du är gravid!

• Cahjo

Japp...är i v7 och äter mest för att magen kurrar och man mår lite bättre...det är inget som direkt smakar gott...
    Men det går väl över tids nog...
    Lycka till på testet!
    Kram,
    Cahjo

• AnnaL

Äter bara för att få lite lugn i magen, men inget smakar.

• Jossan

jag är aldrig hungrig har inte varit det under graviditeten och jag är ändå i v 36

kram J

• Niquilota

Jag hade ingen matlust alls i början. Det gick över helt i v 17-18 nånstans och nu smaskar jag i mig allt möjligt. Tyvärr får det inte plats så mycket längre, det är upptaget i magen ...

Annika, v 32

• Smulisan

Är i v.9 å ja vill nästan inte ha någe. Kan inte äta någe jag inte är sugen på, å de e inte mycket ja vill ha. Jobbigt, eftersom ja känner ja är hungrig. Men tydligen ska det bli bättre sen, är väl bara å hålla ut då. he..

• född 75

Är också i vecka 36 och har inte varit sugen på mat under hela graviditeten men mer sugen på godis och frukt.

Svar på tråden Inte sugen på mat!!!