• Anonym (trött på allt)

Svullen runt anus en vecka efter förlossningen!

Nu e jag så sjukt trött på ALLT!!!!!
    jag blöder fortfarande rött avslag inte mkt , utan sparrsamt, svullen i hela underlivet och sydd. öm och eländig, svider gärna när jag kissar, där de e sytt alltså.

Nu igårkväll märkte jag att jag är svullen i anus... Och de svider och kliar någat så förjävligt =( jag har MINST 2 hemorrojder vet inte om de andra är hemorojder eller bara svullnad. Inte heller har jag fått bajsa sen i förrgår =(
    JAG ORKAR INTE MER!!!
    Kan knappt sitta då jag även är öm i baken. Jag vill bara grina, skrika och slå sönder något.
    hade en förbaska jobbig graviditetet som var präglad med smärta och illamående frän början till slut. Jag längtade tills graviditeten var över så jag skulle få bli fri smärtan.. ja men visst då kommer annan stället
    BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ       

• Svar på tråden Svullen runt anus en vecka efter förlossningen!
  • vi och pyret

Stackare, det låter ju inte som någon höjdare. Men det har ju bara gått en vecka, ge kroppen lite tid att läka.
    Apoteket har hemorrojdsalvor man kan testa. Försök sedan att avlasta ömmande områden så mkt som möjligt, det kommer att bli bättre!!
    Jag hade bara 3 stygn, men tror att det tog ca 2 veckor innan det gick att gå på toa utan smärta. Dem en dag var det bara borta!

• Anonym (trött på allt)

De jobbigaste är nog att jag inte kan bajsa =(

• Anonym

Det har bara gått en vecka. Du har klämt fram ett barn. Du kommer vara svullen någon vecka till, sen kommer det gå tillbaks. Försök härda ut!  Det är mycket hormoner i kroppen också, som gör att du antagligen reagerar ännu mer på detta.

• Vitaminmannen

Man kan ju göra som jag som efter 1½ års lidande och har provat ALLT! hittade ett enkelt och smärtfritt sätt att bli av med mina hemorrojder på 3 dagar. Berättar gärna mer och skickar information via mejl om man vill? Så slipper man förgifta sig med kortison och gör det på mitt naturliga sätt och behöver inte varken trycka upp något i baken eller duscha kallt eller ändra kosten som om sånt ens helt skulle ta bort problemet i svåra fall permanent.
    Jag berättar mer om man mejlar mig.

Svar på tråden Svullen runt anus en vecka efter förlossningen!