Jag vill ha flera män samtidigt men vågar jag?
Jag har under flera år lockats av tanken att ha sex med flera män samtidigt.
Jag och min man har talat om det många gånger och mer än vanligt sista tiden. Han har varit den "tredje" personen flera gånger och med olika par innan han träffade mig. Han har berättat för mig att med ena paret så blev kvinnan väldigt "biten" och han har aldrig varit med om att en kvinna kommit så hårt någonsin. Hennes man (och hon också tror jag) hade blivit fullständigt chokad över hennes reaktion och hon hennes sexdrifter när de hade trekanten.
Jag är väldigt erfaren och har förverkligat alla mina sexfantasier förutom att ha sex med flera än en man åt gången. Trots min erfarenhet och min sexuella självsäkerhet och oblygsel så måste jag säga att jag känner mig feg när det gäller detta även om jag verkligen verkligen vill. Min man är övertygad om att jag kommer att gå i taket och bli totalt vild eftersom han känner min natur. Själv tror jag faktiskt det också! MEN ändå kvarstår osäkerheten som jag tror handlar om att jag inte (definitivt) vet hur jag kommer att reagera!.
Jag kan mycket väl tänka mig två, tre och kanske även fyra män samtidigt. Jag gillar att ha fullt upp, dock inte "där bak". Jag får både multipla orgasmer och är mångorgasminsk dvs. jag får klitoris- vagniala och fontänorgasmer så jag kan tänka mig att jag skulle vara fullständigt nöjd om jag fick många män samtidigt.
Vad ska jag göra?
Snälla ni med erfarenhet, både bra och dålig - dela med dig, speciellt om du är kvinna!
Dela gärna med er av era egna erfarenheter, speciellt om du är kvinna!