• Anonym (Jag vill)

Jag vill ha flera män samtidigt men vågar jag?

Jag har under flera år lockats av tanken att ha sex med flera män samtidigt.

Jag och min man har talat om det många gånger och mer än vanligt sista tiden. Han har varit den "tredje" personen flera gånger och med olika par innan han träffade mig. Han har berättat för mig att med ena paret så blev kvinnan väldigt "biten" och han har aldrig varit med om att en kvinna kommit så hårt någonsin. Hennes man (och hon också tror jag) hade blivit fullständigt chokad över hennes reaktion och hon hennes sexdrifter när de hade trekanten.

Jag är väldigt erfaren och har förverkligat alla mina sexfantasier förutom att ha sex med flera än en man åt gången. Trots min erfarenhet och min sexuella självsäkerhet och oblygsel så måste jag säga att jag känner mig feg när det gäller detta även om jag verkligen verkligen vill. Min man är övertygad om att jag kommer att gå i taket och bli totalt vild eftersom han känner min natur. Själv tror jag faktiskt det också! MEN ändå kvarstår osäkerheten som jag tror handlar om att jag inte (definitivt) vet hur jag kommer att reagera!.

Jag kan mycket väl tänka mig två, tre och kanske även fyra män samtidigt. Jag gillar att ha fullt upp, dock inte "där bak". Jag får både multipla orgasmer och är mångorgasminsk dvs. jag får klitoris- vagniala och fontänorgasmer så jag kan tänka mig att jag skulle vara fullständigt nöjd om jag fick många män samtidigt.

Vad ska jag göra?

Snälla ni med erfarenhet, både bra och dålig - dela med dig, speciellt om du är kvinna!   
    Dela gärna med er av era egna erfarenheter, speciellt om du är kvinna!

• Svar på tråden Jag vill ha flera män samtidigt men vågar jag?
  • Anonym
    Anonym (Jag vill) skrev 2012-07-02 19:07:40 följande:

Jag har under flera år lockats av tanken att ha sex med flera män samtidigt.

Jag och min man har talat om det många gånger och mer än vanligt sista tiden. Han har varit den "tredje" personen flera gånger och med olika par innan han träffade mig. Han har berättat för mig att med ena paret så blev kvinnan väldigt "biten" och han har aldrig varit med om att en kvinna kommit så hårt någonsin. Hennes man (och hon också tror jag) hade blivit fullständigt chokad över hennes reaktion och hon hennes sexdrifter när de hade trekanten.

Jag är väldigt erfaren och har förverkligat alla mina sexfantasier förutom att ha sex med flera än en man åt gången. Trots min erfarenhet och min sexuella självsäkerhet och oblygsel så måste jag säga att jag känner mig feg när det gäller detta även om jag verkligen verkligen vill. Min man är övertygad om att jag kommer att gå i taket och bli totalt vild eftersom han känner min natur. Själv tror jag faktiskt det också! MEN ändå kvarstår osäkerheten som jag tror handlar om att jag inte (definitivt) vet hur jag kommer att reagera!.

Jag kan mycket väl tänka mig två, tre och kanske även fyra män samtidigt. Jag gillar att ha fullt upp, dock inte "där bak". Jag får både multipla orgasmer och är mångorgasminsk dvs. jag får klitoris- vagniala och fontänorgasmer så jag kan tänka mig att jag skulle vara fullständigt nöjd om jag fick många män samtidigt.

Vad ska jag göra?

Snälla ni med erfarenhet, både bra och dålig - dela med dig, speciellt om du är kvinna!   
    Dela gärna med er av era egna erfarenheter, speciellt om du är kvinna!

Det är väl bara att köra på? Få tag i några bra killar du kan lita på. Men det där med att undvika bakdörren är nog rätt så lurigt. Om du vill ha fler på en gång, menar jag. Killar brukar inte vilja nudda varandras grejer. Om du vill prova det ena så prova på det andra också, vem vet du kanske gillar det... Förresten_ "fontänorgasmer"- trodde de bara fanns i gamla ovetenskapliga undersökningar. Finns de verkligen?
  • Anonym (2)

Det är en av mina absolut roligaste sexupplevelser. Jag säger kör på. Det är sjukt nice att bli stimulerad av flera.

• Tom Araya
    Anonym skrev 2012-07-02 19:39:00 följande:
    Men det där med att undvika bakdörren är nog rätt så lurigt. Om du vill ha fler på en gång, menar jag. Killar brukar inte vilja nudda varandras grejer. Om du vill prova det ena så prova på det andra också, vem vet du kanske gillar det...
    Äsch, analsex i all ära (jag gillar det) men det ser förbannat bökigt och svårt ut i en dubbelmacka (har också fått det bekräftat av flera som provat).
    Men jag håller ändå med till viss del, det blir svårare att aktivera fler killar och då kan nog bli lite tråkigt för dem.
  • Anonym (Jag vill)

Angånde bakvägen så tror jag ju på att tala om att det inte är på tal, inte för att jag inte vill utan för hur jag är skapt.... oavsett avslappnad kommer inte mycket in (och smått ut) så det går bara inte - skulle gärna velat att det var möjligt dock!

Ja, fontänen existerar, min nuvarande man gav mig min första för ca 5 år sedan.... han upptäckte att slidväggen växte när han smekte mig med sina fingrar och sa en dag att nu åker vi in till stan idag och köper en g-punktstav så ska jag ge dig en fontänorgasm. Det fick jag också , flera decilitrar! Men det är teknik bakom så det gäller att läsa på, nu för tiden så är det enklare för mig att nå dit men i början så lyfte min man mig i princip från sängen med sina fingrar eller g-punktstaven samtidigt som han gned mot ovansidan hårt.

Jag tror alla kvinnor kan få denna orgasm med rätt teknik!

När det gäller flera män så är jag som sagt jätte feg . Okänt vatten, ni vet .... j      

• Tom Araya

Hur många extra (förutom din man) hade du tänkt dig? 1, 2, 3, 4...?

• Anonym (Jag vill)

I såfall börja med en extra, (och nu skrattar min man kan jag tillägga), men är det något för mig så kan jag tänka mig att öka på vartefter till kanske fyra totalt

• Tom Araya

Ja, 2 eller 3 kan hållas sysselsatta samtidigt med att tillfredsställa dig OCH själva bli tillfredsställda.

Är det fler blir det nog mest ett tråkigt väntande i kö bara för att ge tjejen X antal meter kuk.
    Är det dessutom någon av dem med lite högre (och kanske inte så frivillig) uthållighet kan lätt bli lite tufft för dig med risk för skavsår och värkande käkar. Skrattande

• Anonym (Jag vill)

Tanken är just att ingen ska stå på kö, därför tror jag att tre män kan vara rimligt och hanterbart samtidigt.

Är det så att män är försiktiga att råka nudda varandra enligt ett av inläggen i min tråd? För en tanke är att jag gärna skulle testa att bli dubbelknullad i min pussy samtidigt som jag suker en kuk  

• Anonym (maybe)

Min man började prata om det här förra året. Jag var till en början väldigt tveksam men fantasin har grott och jag har kommit till det där stadiet att jag i tanken kan tänka att det förmodligen skulle vara häftigt. För min del är det själva utnyttjandet som tänder mig, och min mans dominans över mig. Jag liksom tänder på att lyda honom.
    Men jag är rädd för känslorna, inte mina för jag älskar min man på ett ovanligt starkt och monogamt sätt, och ingen man skulle kunna komma emellan oss på något sätt. För mig skulle en extra man bara vara "rekvisita". Jag är rädd för min mans känslor. Att han, i efterhand, inte skulle gilla det. Tycka att jag var smutsig. Eller så är jag rädd för att det skulle bli så att man ville ha mer och mer och inte kan nöja sig och att tvåsamheten efter en sådan upplevelse skulle kännas fattig på något sätt.

Många funderingar!

• Anonym (Jag vill)

Till Anonym (maybe)

Jag förstår dina tankar även om mina kanske går mer åt andra hållet!

Jag kan växla mellan att vara dominant och undergiven i sexlivet, ena gången vill jag att min man är väldigt tuff mot mig och väldigt verbal och hårdhänt utan att skada mig nästa gång kan jag vara den dominanta och köra bdsm med min man.

I en orgie med flera så vill inte jag vara objektet, snarare vill jag vara den som styr det hela för att maximalt få ut det jag vill av det hela. . Det är ju anledningen till att ta in flera män i sexlivet med min man. Så det jag vill är att hettan är högt i tak och mycket verbalt och laddat. Ingen ska hålla tillbaka utan det ska vara totalt hämningslöst.

Min man som har erfarenhet sedan tidigare vill att vi tar in en tjej också och han vill att vi ska börja med han och jag och en kvinna till. Anledningen till det är att det ena paret han var med hade gjort upp att först skulle kvinnan få det hon ville och sedan mannen. Men när kvinnan fått det hon ville så var hon inte intresserad av att låta mannen få sitt "kvinna-kvinna-man"  men däremot ville hon fortsätta med kvinna-man-man sexet. 

Svar på tråden Jag vill ha flera män samtidigt men vågar jag?