• MysMamman87

Present till killens mamma.

Hej.
    I helgen ska jag träffa killens mamma för första gången och vi ska va hos henne över helgen.
    Det är ju trevligt om jag köper nåt när jag ska träffa henne för första gången, men har ni några tips på vad?

Ett tips va: en löpare och after eight, men jag vill ha fler tips. Är riktigt dålig på sånt där.

• Svar på tråden Present till killens mamma.
  • La Lola

Dricker hon vin?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • MysMamman87
    La Lola skrev 2012-07-03 09:07:55 följande:
    Dricker hon vin?
    Ja, det gör hon.. det va ett bra tips, att jag inte tänkt på det. Tack Glad
  • hallontryffel

Handlar det om att gå hem till henne på fika/en enkel middag skulle jag säga: en blombukett, ask choklad eller flaska vin (kolla med killen vad hon skulle föredra). Ska ni bo över skulle jag föreslå två eller alla tre av dessa förslag. Tycker inte du ska ge dukar o.dyl. innan du kan hennes stil.

• MysMamman87
    Gryntroll skrev 2012-07-03 09:12:29 följande:
    En korg/inplastad förpackning m oliver, grisini, vin, någon frukt...?
    Det låter som en bra och trevlig present, men lite svårt att ta med sig på tåg. Vill inte att det blir förstört.
  • MysMamman87
    hallontryffel skrev 2012-07-03 09:15:27 följande:
    Handlar det om att gå hem till henne på fika/en enkel middag skulle jag säga: en blombukett, ask choklad eller flaska vin (kolla med killen vad hon skulle föredra). Ska ni bo över skulle jag föreslå två eller alla tre av dessa förslag. Tycker inte du ska ge dukar o.dyl. innan du kan hennes stil.
    Tack
  • stingrocka

Tycker att första gången man träffar någon ska det inte vara för personliga saker, kan ju bli helt fel!!

En blomma, en flaska vin, ett paket med finare kaffe duger bra.

• MysMamman87
    stingrocka skrev 2012-07-03 09:19:52 följande:

Tycker att första gången man träffar någon ska det inte vara för personliga saker, kan ju bli helt fel!!

En blomma, en flaska vin, ett paket med finare kaffe duger bra.

Tack

Tror det får bli vin, det vet jag att hon älskar Tungan ute
Svar på tråden Present till killens mamma.