• Anonym

Må riktigt dåligt

Jag mår riktigt dåligt för att så kallade pappan till min dotter försöker trampa ner mig hela tiden med att ljuga o hitta på saker.

När tösen var 3 månader skildes vi åt. Och han träffade sällan henne. O nu helt plöstligt när hon är 2 år. Ska han ha henne o han ska ta henne ifrån mig o allt sånt har han sagt..

Han träffar henne med stödperson o hon säger att  allt går bra. Ja mutta man sina barn så går det bra o det kommer han alltid att göra tills tösen upptäcker det när hon blir äldre.

Tösen är 2 år,

• Svar på tråden Må riktigt dåligt
  • Anonym

På vilket sätt mutar han ungen om det ffinns en stödperson med? Jag tror att du skulle må bättre av att inse att ert förhållande är en sak men han kan vara en bra pappa ändå sen är det inte ovanligt att pappor kommer när ungen är 2 och uppåt

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-04 08:30:17 följande:
    På vilket sätt mutar han ungen om det ffinns en stödperson med? Jag tror att du skulle må bättre av att inse att ert förhållande är en sak men han kan vara en bra pappa ändå sen är det inte ovanligt att pappor kommer när ungen är 2 och uppåt

Han har saker med sig hela tiden. Fram o tillbaka. Han her inte ens gett henne nått när hon fyllde år. Ingen av henns släkt från pappans sida har hört av sig nått.

Jo du har rätt 

• Anonym (anna)
    Anonym skrev 2012-07-04 08:35:30 följande:

Han har saker med sig hela tiden. Fram o tillbaka. Han her inte ens gett henne nått när hon fyllde år. Ingen av henns släkt från pappans sida har hört av sig nått.

Jo du har rätt 

Vad menar du med att "han har saker med sig hela tiden, fram och tillbaks"?

Är det leksaker han har, eller är det kläder och sådant som han tar tilllbaks sedan och hon inte får ha hos dig?

Och att han inte gav henne något på födelsedagen spelar väl absolut ingen roll i så ung ålder, hon bryr sig inte ett skit om det. Det är du som äger problemet.

Men visst, jag kan köpa att det inte är så kul att lämna sitt barn hos en vuxen som man inte har något som helst förtroende för. Trots att det är en annan människa med och kontrollerar, så är ju barnen det viktigaste man har...       
  • Anonym
    Anonym (anna) skrev 2012-07-04 08:55:59 följande:
    Vad menar du med att "han har saker med sig hela tiden, fram och tillbaks"?

Är det leksaker han har, eller är det kläder och sådant som han tar tilllbaks sedan och hon inte får ha hos dig?

Och att han inte gav henne något på födelsedagen spelar väl absolut ingen roll i så ung ålder, hon bryr sig inte ett skit om det. Det är du som äger problemet.

Men visst, jag kan köpa att det inte är så kul att lämna sitt barn hos en vuxen som man inte har något som helst förtroende för. Trots att det är en annan människa med och kontrollerar, så är ju barnen det viktigaste man har...       
    Han har en boll med sig hela tiden han ger inte henne nått. Jag tycker man kunde skicka nått kort när hon fyllde år. Vaddå jag äger problemet.
  • Anonym (anna)

Det jag menade med att "du äger problemet" är att eran flicka inte bryr sig om om hon hade fått ett kort när hon fyllde år eller en present. Hon är alldeles för liten för att förstå sådana saker.

Istället är det DU som tycker att han borde skickat kort eller gett present, det är DU som slösar energi på att vara bitter över att han inte gett någon present.
    Alltså blir det du som äger problemet, inte flickan som fyllde år.

Och jag förstår inte riktigt det där med "och han har saker med sig hela tiden" om det gäller en boll som han leker med henne med som han inte ens ger henne i syfte att skämma bort, utan att de LEKER med den.
    Vad jag menar är, jag förstår inte varför du är sur över det?        

• Anonym

Ts jag håller lite med anonyma anna: många har en leksak med under ug och sen tar de med den nästa gång igen. Tycker det är superbra att han har boll med som de kan leka med hade du hellre velat att de skulle sitta på donken och äta som många uf gör? Känns fortfarande som du bara skapar problem av nätt som inte finns. Vem vet han kanske ger igen gåvor sedan när dottern bblir äldre han kanske sparar pengar åt henne som du inte har en aning om.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-04 08:35:30 följande:

Jo du har rätt 
    Han har säkert presenter hemma hos sej som hon ska få när dom börjar få ha umgänge ensamma ska du se. Att skicka paket till dej som han inte vet om de blir glatt mottagna eller bortkastade kan kännas meningslöst.

Släkten på hans sida hör säkert av sej och vill träffa barnet via honom!
  • Barbamamah

Du kan inte ändra på honom. Du kan bara ändra på dig själv. Han må vara en rutten människa men finns knappast någonting som du kan göra för att ändra på honom. Eller??

Svar på tråden Må riktigt dåligt