• Anonym (Trist)

Svamp - När får man ha "fina" trosor ?!

Detta är något jag tänkt på ett tag ...
    Är man för alltid dömd till att ha bomullstrosor i "vanlig" modell om man haft problem med svamp tidigare.. 

Jag vill kunna ha "fina" trosor igen ... spets, string, hotpants. Jag är så jävla trött på att gå runt i svarta bomullstrosor i samma modell hela tiden. Hittar aldrig något fint när jag är ute och tittar i affärer mera, eftersom alla modeller i bomull jag ser antingen ser barnsliga ut med massa plottrigt mönster, eller är fula i modellen. (Notera att detta endast är min egen åsikt och ingen kritik mot någon)

Har ni tjejer som haft svamp tidigare kunnat gå ifrån dessa bomullstrosor och bara ha på er vad ni vill - eller får ni tillbaka svampen om ni använder annat än bomull/ej åtsittande modeller ?
    Kan ni ha på er tighta byxor utan att få svampen tillbaka ?  

Jag saknar att kunna få ha på mig vilka trosor/byxor jag vill utan problem ...  

• Svar på tråden Svamp - När får man ha "fina" trosor ?!
  • Anonym

Jag undviker det. Kan ibland ta på mig ett par finare om jag vill känna mig snygg, eller på kvällen efter dusch om jag planerar att sexa Men jag går sällan runt till vardags och hela dagarna med sådana trosor. 

• Anonym (spets)

Spets kör jag på, bomull i grenen

• Cecese

Jag har haft svamp några gånger och jag använder aldrig bomullstrosor, funkar bra för mej med andra. 

• shopahollic

Jag kör för det mesta med hotpants i bomull, tycker att de är så galet sköna och faktiskt rätt snygga om än kanske lite tråkiga i längden haha. Är rätt känslig "där nere" och fintrosor funkar inte att ha som vardagstrosor för mig.

majbebis08.blogg.se *Bebis BF 220912* Mercedes 080521 & Leon 100131
  • Anonym (Trist)
    Cecese skrev 2012-07-04 21:55:10 följande:
    Jag har haft svamp några gånger och jag använder aldrig bomullstrosor, funkar bra för mej med andra. 

Ahh det var positivt att höra! Brukar du även ha rakat där nere ?
    Känns typ som om trosor i annat än just bomull tenderar att ge mer problem om man OCKSÅ är rakad. Jag blir typ varmare där nere när jag är helt nyrakad..

Hmm, orakad mutta + fina trosor, eller rakad mutta + tråktrosor.
    Hahaha ... Drömmer     
    shopahollic skrev 2012-07-04 21:59:02 följande:
    Jag kör för det mesta med hotpants i bomull, tycker att de är så galet sköna och faktiskt rätt snygga om än kanske lite tråkiga i längden haha. Är rätt känslig "där nere" och fintrosor funkar inte att ha som vardagstrosor för mig.
    Jag har aldrig hittat några snygga hotpants i bomull faktiskt Obestämd Var köper du dina ?
    Jag gillar mest när det liksom inte är heltäckande där bak som shorts, utan går in lite mellan skinkorna. Kanske det som kallas boxerstring ... Jag venne! Hittar aldrig några sådana i affärerna i just BOMULL iaf
    Petra 334 skrev 2012-07-04 21:26:00 följande:
    Men spets funkar väl de andas juh ;)
    Jag vet inte om spets ses som ett material som "andas" faktiskt, även om det är en massa lufthål i hahaha .. 
    Jag tror det handlar om att tyget inte "ventilerar" ut fukten, såsom bomull gör. Så man kanske blir svettigare i trosorna av material som ej andas och därför har lättare att få problem ... hmmm ...  

• Cecese
    Anonym (Trist) skrev 2012-07-04 22:47:38 följande:
    Ahh det var positivt att höra! Brukar du även ha rakat där nere ?
    Känns typ som om trosor i annat än just bomull tenderar att ge mer problem om man OCKSÅ är rakad. Jag blir typ varmare där nere när jag är helt nyrakad..

Hmm, orakad mutta + fina trosor, eller rakad mutta + tråktrosor.
    Hahaha ... Drömmer     

Japp, jag är helrakad och inte några problem. Men jag brukar sällan ha svamp, brukar bara komma när jag byter partner och har oskyddat sex och det händer inte ofta ;)
  • Anonym (Trist)
    Cecese skrev 2012-07-04 23:02:47 följande:
    Japp, jag är helrakad och inte några problem. Men jag brukar sällan ha svamp, brukar bara komma när jag byter partner och har oskyddat sex och det händer inte ofta ;)

Vad skööönt att det sällan händer!!! Hade aldrig problem med det förän i höstas då jag tog en penicillinkur som sabbade hela skiten Obestämd Förut hade jag string VARJE dag och var alltid rakad! Känner mig fan gammal av att ha sånahär problem, och ändå är jag bara 20!
Svar på tråden Svamp - När får man ha "fina" trosor ?!