• Anonym

Finns det alltid spänning mellan en kille och en naken kvinna?

Kan en hetrosexuell kille och en naken kvinna göra saker ihop, typ laga mat, konversera, sova i samma säng, utan att det finns en sexuell spänning mellan dem, från bådas sida alltså.

Vilken är din uppfattning?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Finns det alltid spänning mellan en kille och en naken kvinna?
  • Anonym

Har killen kläder? I så fall är det han som får ta hand om stekningen när de lagar mat.

• Anonym (Japp)
    Anonym skrev 2012-07-05 15:01:49 följande:
    Har killen kläder? I så fall är det han som får ta hand om stekningen när de lagar mat.

Hahahaha!!!

Ja, jag tycker det går att komma ifrån ... Skulle själv inte tända på en kille (jag är tjej) enbart för att han var naken, skulle krävas mycket mer än så. Har man dessutom partner som man älskar så känns det svårt att tänka på att sätta på någon annan.   

• straw2008

Skulle absolut kunna sova med nakna killar utan att tända till, är gift o vill endast ha min man.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-05 15:01:49 följande:
    Ja, killen har kläder.
    Anonym (Japp) skrev 2012-07-05 15:04:58 följande:
    Hahahaha!!!

Ja, jag tycker det går att komma ifrån ... Skulle själv inte tända på en kille (jag är tjej) enbart för att han var naken, skulle krävas mycket mer än så. Har man dessutom partner som man älskar så känns det svårt att tänka på att sätta på någon annan.   

straw2008 skrev 2012-07-05 15:06:32 följande:
    Skulle absolut kunna sova med nakna killar utan att tända till, är gift o vill endast ha min man.
    Ja, men ni är ju tjejer. Jag undrar om det kan finnas en spänning baserad på att kvinnan är helt naken, inte killen.
  • katalysator
    Anonym skrev 2012-07-05 15:11:08 följande:
    Ja, men ni är ju tjejer. Jag undrar om det kan finnas en spänning baserad på att kvinnan är helt naken, inte killen.
    Jag blir i alla fall inte automatiskt kåt på alla killar som är i närheten så fort jag är naken.
  • Boost

Varför går kvinnan runt naken själv?
    Skulle kännas naknare än naknast! 

• micke6868

Jag har sovit naken med nakna tjejer i samma säng, varför skulle det inte gå?
    Har många tjejer som  kompisar, å man behöver inte ha sex bara för man är naken med en tjej. 

• Anonym

Skulle vara intressant att veta hur många män som har svarat nej på den här frågan

• Anonym

Jag som kille har bastat ihop med många nakna tjejer utan att det blivit särskilt spännande.

• dukat

Ja du det finns manlig personal på damernas omklädningsrum på badhuset ibland.Ingen bryr sej !!

• Anonym
    dukat skrev 2012-07-05 23:00:06 följande:
    Ja du det finns manlig personal på damernas omklädningsrum på badhuset ibland.Ingen bryr sej !!
    I de simhallar jag har besökt har det bara varit kvinnlig personal i damomklädningsrummet.
  • dukat
    Anonym skrev 2012-07-06 21:44:05 följande:
    I de simhallar jag har besökt har det bara varit kvinnlig personal i damomklädningsrummet.
    då har du väl haft tur.Har disk detta m väninnor o dom har oxå råkat ut för manlig personal där Inte som regel förstås men undantagsvis
  • sexosofi

Svår fråga. Inget måste hända bara för att jag är naken med en tjej - men någon slags spänning tror jag alltid finns där, i alla fall för min egen del, ja. Möjligtvis undantaget om hon är mycket äldre samt oattraktiv.

Nakenhet - utan något mer än så - kan vara väldigt sexuellt i sig tycker jag. Läs gärna lite tankar om detta samt egna upplevelser, t ex då jag låg och kramade en tjejkompis då vi båda bara hade kalsonger/trosor utan att något mer sexuellt hände, här på min blogg:

sexosofi.wordpress.com/category/nakenhet/

• CygnusX1
    Anonym skrev 2012-07-05 14:58:46 följande:
    Kan en hetrosexuell kille och en naken kvinna göra saker ihop, typ laga mat, konversera, sova i samma säng, utan att det finns en sexuell spänning mellan dem, från bådas sida alltså.

Vilken är din uppfattning?

Nej. Det är klart det finns en sexuell spänning, om bägge är normala. Det är ju naturligt. Varifrån tror du att att barnen kommer? Storken?Skrattande
  • Anonym
    CygnusX1 skrev 2012-07-07 01:55:31 följande:
    Nej. Det är klart det finns en sexuell spänning, om bägge är normala. Det är ju naturligt. Varifrån tror du att att barnen kommer? Storken?Skrattande
    Måste det finnas en sexuell spänning?  Sexuell spänning bygger på att du är attraherad och är du alltid det?

Svar på tråden Finns det alltid spänning mellan en kille och en naken kvinna?