• Anonym (CamMan)

Har ni haft camsex??

Har du haft camsex och vad gillade du det??

Jag har det och tycker det tänder mig, att få visa upp sig.
    Naturligtvis vill jag ju se en tjej på andra sidan, som också visar upp sig.

Din åsikt?

• Svar på tråden Har ni haft camsex??
  • Anonym

Du är knappast ensam. Män försöker jämt och ständigt pracka på oss tjejer att se deras äckliga kukar i webcam. Vad är grejen? Varför är ni så inställda på att visa ert runkande?

• j the man
    MissHelene skrev 2012-07-05 17:00:13 följande:
    Jag gillar d också:)

ja.. o nu kommer du få ett antal erbjudanden.. men vem vet det kanske var din avsikt.. Flört
  • Vassandra

Har en kompis som gillar detta, hon brukar titta på killar i kameran.

• Anonym (CamMan)

Jo, man brukar säga, en kompis..... ;)

• Anonym (CamMan)
    Anonym skrev 2012-07-05 16:56:46 följande:
    Du är knappast ensam. Män försöker jämt och ständigt pracka på oss tjejer att se deras äckliga kukar i webcam. Vad är grejen? Varför är ni så inställda på att visa ert runkande?
    Det finns kvinnor som tänder på att se oss runka våra äckliga kukar......
  • micke6868

Har haft det, med tjejer så det är inte bara killar som visar upp sig.
    Har börjat med chatt å sen har det rullat på.
    Inte mer konstigt än träff på krogen som slutar i sängen hemma hos nån.
    Typ samma sak fast i olika "forum".

• Putt B

Hade sex med mitt ex på cam, med andra par och killar på andra sidan.. mycket porrigt !

• L E O N

Jag gillar det också! Inte minst om det börjat med mer allmänt sexchat, så man lärt känna varandra lite och fått varandra att tända till mer mentalt först. Då kan det va riktigt hett att få lägga till en dimension . Min uppfattning är väl att tjejer inte är lika intresserade av att se en kuk i cam rakt upp och ner utan det blir intressant först när  de vet lite mer om personen, medan vi killar ju kan vara extremt primitiva på så vis att vi blir galet kåta bara ett bröst poppar upp i camen ... Lustigt att vi är så olika...

• Anonym

Är ni inte oroliga för att det spelas in och hamnar i orätta händer?
    Det är ju extremt lätt att spela in det som visas på webcam och slänga upp på nätet..

Svar på tråden Har ni haft camsex??