• Anonym (fat belly)

Ska fettsuga magen, någon annan?

Efter 1,5 års tränande och hålla koll på kosten sitter fettet envist kvar på magen efter graviditeten för 2 år sen. Nu har jag varit på konsultation och väntar på op datum. Jag ska fettsuga hela buken och flankerna (lovehandles).

Någon annan som gjort det som vill dela med sig av erfarenheter vad gäller hur tiden är efteråt eller hur fort du var tillbaka i arbete? Kanske tillomed före efter bilder? Eller något annat påhittigt i fettsugning? Är en body jet jag ska göra.

• Svar på tråden Ska fettsuga magen, någon annan?
  • Anonym (fat belly)

puffffff

• Anonym (fat belly)

puffar igen

• Anonym (Laser)

Jag har gjort laser fettsugning på mage, sidor och är sjukt nöjd! Förbannad bara att jag inte gjorde det tidigare . Jag fick ett "hängbuk" a la kossa efter 2 graviditeter och jag fick inte bort det med någon form av träning.

• Anonym

Jag skulle vilja men är lite rädd för gropigt resultat

• Anonym

hur mycket får du betala för mage och lovehandels?

• Cale

Har inte gjort det/planerar inte att göra det, men jag hejar på dig :) Tycker att 1,5 år av envist fett skulle vara en jäkla påfrestning, du rusar ju heller inte bara in i det.

Lycka till och jag önskar dig bra resultat :D 

• Anonym (fat belly)
    Anonym (Laser) skrev 2012-07-13 11:42:17 följande:
    Jag har gjort laser fettsugning på mage, sidor och är sjukt nöjd! Förbannad bara att jag inte gjorde det tidigare . Jag fick ett "hängbuk" a la kossa efter 2 graviditeter och jag fick inte bort det med någon form av träning.
    Ja det är samma här, envist fett efter grav.. Kanske vill du dela med dig av bilder???
    Anonym skrev 2012-07-13 11:46:09 följande:
    hur mycket får du betala för mage och lovehandels?
     39.900 med sk. bodyjet metod
    Cale skrev 2012-07-13 11:50:36 följande:
    Har inte gjort det/planerar inte att göra det, men jag hejar på dig :) Tycker att 1,5 år av envist fett skulle vara en jäkla påfrestning, du rusar ju heller inte bara in i det.

Lycka till och jag önskar dig bra resultat :D 
    Tack, ibland känner jag mig aningen "fåfäng" som tar till plastik kirurgi som om man bodde i L.A, men va faan..

• Cale
    Anonym (fat belly) skrev 2012-08-03 20:02:24 följande:
    Tack, ibland känner jag mig aningen "fåfäng" som tar till plastik kirurgi som om man bodde i L.A, men va faan..

Äsch, skit i vad folk ska tycka. En del människor rusar ju bara in och ut ur plastikkirurgi utan kontroll men lite fettsugning är inte hela världen. Tyckar att så länge man blir nöjd så har man inte skadat sig själv
  • Anonym (Planerar..)

Precis samma med BodyJet nu i höst. Har försökt "allt" men späcket sitter där det sitter..
    Hur mycket ska du ta? Vilken klinik?

• Anonym
    Anonym (fat belly) skrev 2012-07-05 18:56:19 följande:
    Efter 1,5 års tränande och hålla koll på kosten sitter fettet envist kvar på magen efter graviditeten för 2 år sen. Nu har jag varit på konsultation och väntar på op datum. Jag ska fettsuga hela buken och flankerna (lovehandles).

Någon annan som gjort det som vill dela med sig av erfarenheter vad gäller hur tiden är efteråt eller hur fort du var tillbaka i arbete? Kanske tillomed före efter bilder? Eller något annat påhittigt i fettsugning? Är en body jet jag ska göra.
    hej du, spana in www.plastikoperationer.net , blev medlem på deras forum igår, har själv letat efter massa info om fettsugning i ett tag, har gått igenom forumet o hittade en hel del bra o nyttig information för den som kan tänka sig fettsugning =) lycka till!
  • Tindra76

Hej! har gjort bobyjet i Estland på the health clinic. lite läskigt att göra det utomlands men värt varenda krona. Jag gjorde insida och utsida lår, hela magen och ryggen för endast 32000kr. Det är 6 veckor sedan jag gjorde det och det är redan stor skillnad. Jag är väldigt nöjd och kan rekommendera dom.

Svar på tråden Ska fettsuga magen, någon annan?