• Anonym

Bra förskola i Solna?

Vi ska flytta till Solna (har inte berättat på nuvarande förskolan och väljer därför att vara anonym). Vi söker en ny förskola för vår son och undrar om någon kan tipsa om någon som är bra. Vi kommer att bo i Solna centrum, så det är nära till ganska många. Vi är heller inte rädda för ett längre avstånd, bara vår son hamnar på ett bra ställe.

• Svar på tråden Bra förskola i Solna?
  • juva80

Dungens förskola gillar jag! Min dotter har gått där och planerar att nästa ska gå där med!

• magelita80

Regnbågen har bra rykte. Vet själv inte så mycket om den men hörde att den var bra när vår son skulle börja. Har även hört bra om föräldrakooperativet godmorgon sol och bollen.

Vår son gick på Nova innan. Den var ok ibörjan men sen kom massa ny personal och den blev sämre. Även dungen har lite dåligt rykte.

Nu går vår son på ulriksdals förskola. Det är pysslingen och vi är supernöjda. Personalen är jättebra med barnen och pedagogiska. Finns en kock som lagar all mat från grunden. Bara ekologiskt och närproducerat och inget socker

• Bellsiii

Vi bor precis bredvid dungen och har upplevt att personalen skriker mkt på barnen och ofta syns inte personalen till det har varit mkt skriverier om just dungen. Kyrkans förskola i huvudsta skulle våran son börjat men nu flyttar vi hem till vår hemstad så d blir ej av.

• juva80

Usch! Jag har sett ett skriveri om dungen och det gällde en vikarie som fick sparken! Vi hade iaf väldigt go och mysig personal på vår avdelning! Min dotter har gått ut 5-års men saknar dagis ibland! Vi kanske hade tur med avdelning!?!

Svar på tråden Bra förskola i Solna?