• Anonym (?)

hur ofta rakar ni benen?

Jag rakade mina för 3 dagar sen och då va de heeelt lena, nu 3 dagar senare är det inte bara stubb, utan ännu längre ! så drygt, särskilt när man har pojkvän...... Ska jag slippa stubb måste jag raka varje/varannan dag..... Hur ofta raker ni era ben? (ps samma under armarna = varje dag, och mellan benen = varje/varannan dag) Särskilt nu på sommaren är det drygt för man vill ju jämt va len......

• Svar på tråden hur ofta rakar ni benen?
  • Laliath

Typ 2 ggr i veckan. Ibland mindre men inte så ofta fler gånger än så. Hur så?

Illegitimi non carborundum
  • Laliath

Hehe...läste bara frågan och inte själva inlägget. Ignorera "hur så"...

Armarna varannan dag och underlivet två gånger i veckan kanske...mer när jag känner för det.  

Illegitimi non carborundum
  • Anonym

Oj, du måste ha oturen att ditt hår växer så snabbt. Jag brukar raka benen och under armarna 1 gång i veckan och då är det bara lite stubb.

• Anonym (?)
    Laliath skrev 2012-07-06 16:46:44 följande:
    Typ 2 ggr i veckan. Ibland mindre men inte så ofta fler gånger än så. Hur så?
    bara undrar om mitt hår växer ovanligt snabbt typ...
  • Anonym (?)
    Laliath skrev 2012-07-06 16:48:32 följande:
    Hehe...läste bara frågan och inte själva inlägget. Ignorera "hur så"...

Armarna varannan dag och underlivet två gånger i veckan kanske...mer när jag känner för det.  
    hehe okej
  • Anonym (cilla)

Jag rakar typ varannan vecka.. tycker det är sjukt tråkigt att raka benen.. jag ser väl ut som en halv karl ungefär men det bryr jag mig inte om.. Om vi ska åka och bada typ ja då åker håren av men varför hålla på och raka och raka bara för att man har pojkvän?

• Anonym (?)
    Anonym skrev 2012-07-06 16:48:36 följande:
    Oj, du måste ha oturen att ditt hår växer så snabbt. Jag brukar raka benen och under armarna 1 gång i veckan och då är det bara lite stubb.
    oj, vilken tur du har, eller jag otur...
  • kluckis

Om jag vill ha lena ben/armar måste jag raka MINST varannan dag.....

Så du är inte ensam :) 

• Anonym

Aldrig... ser ut som en hel kvinna.

• Anonym (?)
    kluckis skrev 2012-07-06 16:50:57 följande:
    Om jag vill ha lena ben/armar måste jag raka MINST varannan dag.....

Så du är inte ensam :) 
    haha okej ;)
Svar på tråden hur ofta rakar ni benen?