• Anonym (U)

Vart kan jag beställa billiga tillbehör till napphållare?

Vill börja göra napphållare å sälja. Men jag har svårt för å hitta alla tillbehör givetvis så billigt som möjligt! Kanske går å beställa från utlandet?!
    Behöver något som tydligen kallas för O-ring. Sen behöver jag en klämma, kan man visst använda en klämma som används till hängslen. Å textilband.

Någon som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Vart kan jag beställa billiga tillbehör till napphållare?
  • Solaika
    http://www.mrsbao.se/

Här beställde jag. Ser nu att sidan ligger nere för uppdateringar men det e en bra sida med massor med band o grejer. 
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Anonym

Tänk på att det är små barn som ska ha dessa, då borde säkerheten vara prio..

• Anonym (U)
    Solaika skrev 2012-07-07 09:21:42 följande:
    www.mrsbao.se/

Här beställde jag. Ser nu att sidan ligger nere för uppdateringar men det e en bra sida med massor med band o grejer. 

Brukar denna sida fungera i vanliga fall?
  • Anonym (U)
    Anonym skrev 2012-07-07 09:21:58 följande:
    Tänk på att det är små barn som ska ha dessa, då borde säkerheten vara prio..

Självklart ska jag prioritera säkerheten!! Men är ju alltid bra å hitta sånt som är billigt! Men skulle aldrig köpa något som skulle riskera säkerheten för ett barn!!
  • Stormorsan
    Anonym (U) skrev 2012-07-07 09:32:39 följande:
    Självklart ska jag prioritera säkerheten!! Men är ju alltid bra å hitta sånt som är billigt! Men skulle aldrig köpa något som skulle riskera säkerheten för ett barn!!
    Vet du vilka säkerhetsregler som gäller?

• Solaika
    Anonym (U) skrev 2012-07-07 09:30:50 följande:
    Brukar denna sida fungera i vanliga fall?
    Ja, det e bara en vecka sen jag fick hem mina grejer och ett par dagar sen jag kollade där sist. 

Va gäller säkerhet så är det framför allt längden på napphållare som det finns "regler" kring för att de inte ska kunna skada sig. Kolla på det. Jag höftade med mina men de har jag ju inte gjort till försäljning. 
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Anonym (U)

Absolut! Vet att remmen ska vara en viss längd. Sen ska ringarna vara godkända av livsmedelsverket.

• Stormorsan

Använd gärna vävda textilband istället för tryckta. Tryckta band har en tendens att flagna och barn har ju allt i munnen. Nappringen måste vara livsmedelsgodkänd.

Svar på tråden Vart kan jag beställa billiga tillbehör till napphållare?