• Vilda Tiger

Cavi-Lipo

Är det någon här som har gått igenom en behandling av Cavi-Lipo och som vill delge mig resultatet? Är ni nöjda? Hur mkt gick ni ner? Hur många centimeter förlorade ni på hur många gånger?  Kan man behandla flera områden eller är det bara ett man får rikta in sig på under varje behandlingstillfälle? Berätta gärna  -  jag är så nyfiken på detta. Bluff och båg eller en riktigt bra behandling?

Lyckeli och Benjamin - mina solar!
  • Svar på tråden Cavi-Lipo
  • Hjärtefröjd

Jag gjorde åtta behandlingar för ett tag sedan. Samtidigt tränade varje dag samt uteslöt i princip kolhydrater helt under tiden, vilket är det som rekommenderas.

Trots det minskade jag inte en enda centimeter i midjan, så nej, jag kan inte rekommendera det.

• linn78

VT: jag har gjort 4 st senaste månaden och det fungerar fantastiskt bra på mej=) Jag har slagit rekord på salongen och gått ner 10,8 cm runt midjan på dom 4 gångerna! Och sen har jag mellan gångerna ätit bra med lite kolhydrater så jag har inte gått upp cm däremellan iheller. Men min hud har inte stramats åt som dom säger att den ska göra, fast det spelar ingen roll för min del, jag har inte speciellt mycket löst ändå. 
    En kompis har gjort det på ett annat ställe och hon blev nog av med ca 2 cm i snitt per gång. Med henne var det tvärtom, hon tyckte inte att magen kändes mindre men däremot så blev den mycket fastare! Och hon hade mer häng än vad jag har så hon var nöjd ändå.
    Så det verkar vara olika hur resultatet visar sig men vi är nöjda båda två! 

• Lisa A

Hej alla! Såg era frågor och kommentarer ang Cavi lipo behandlingar. Jag har en salong i Falköping som heter Salong Get started, har en fettreduceringsmaskin som heter ELMAC, det är en Italiensk apparat som läkare där nere använder. ELMAC är under uppbyggnad här i Sverige så det är ännu ett fåtal salonger och kliniker som använder det maskinen ännu.
    Kan bara säga att detta är ingen bluff. Det fungerar alldeles utmärkt att ta bort fettdepåer utan fettsugning, Men metoden går inte att jämföra med fettsugning där du kan ta bort en stor mängd fett med en gång. Men det positiva är att du slipper bli sövd, ingen läkning, ingen återhämtningstid, och betydligt billigare =) Sen är det ju så att alla svarar olika på behandlingen. En del släpper fett fort och lätt, medans andra får gå fler gånger för att få tillfredsställande resultat.

Med den maskin jag använder på min salong brukar en kur på sex gånger räcka.

Ha det gott alla!

Lisa

• Anna 271

jag har provat och håller på köra dessa behandlingar just nu. För mig har det funkat jättebra. har på tre behandlingar gått ner 2.5cm och 1kg i vikt. Jag går på Tumba lipokliniken www.mybody.nu som har sjysta priser och hon som jobbar med cavilipon är seriös och kan svara på det mesta kring träning,motio n å hälsa. Jag vill verkligen rekommendera henne då jag läst att det finns cavilipo salonger som är oseriösa. Jag får resultat och det är det viktiga för mig. Så om nån vill testa så kör på men välj en salong med seriös teraput. Tumba verkar ha lägre priser och jag har frågar henne varför hon har det. Svaret är att hon har lägre kostnader än dem inne i stan och därmed lägre kostnader. Det funkar iallafall på mig :)

• Harmit

Vad kul att du är nöjd Anna!! Jag arbetar med detta för att hjälpa andra för att jag älskar allt som har att göra med kropp hälsa och träning. Ni blit välomhändertagna med all hjälp och motivation som krävs. :)

• celine81

Jag har inte provat Cavi lipo men Jag provade COAX CRF och den är suverän!!! Jag förlorade 12 cm runt midjan och gick ner 10 kilo i vikt efter totalt 8 behandlingar dock 4 beh för magen 4 beh till mina ben. Blev av med celluliterna också. Jag rekommenderar starkt den behandlingen. Jag vet inte om den maskinen finns i andra städer men  jag bor i Uppsala och går till en klinik som ligger på Vaksalagatan 6.

Svar på tråden Cavi-Lipo