• Anonym (Idioten)

Har betett mig väldigt illa!

Hejsan jag vet inte hur jag ska berätta detta! Är/var förlovad och är gravid! Under senaste månaden har min kille betett sig undvikande, försökt att få honom att berätta det han bär på, i Torsdags blev det bråk som jag delvis provocerade fram, skulle låtit bli att fråga! En relation bakom min rygg med en jävla journalistmedarbetare!

Han har varit väldigt positiv och lycklig angående min graviditet och säger att han fortfarande vill ta sitt ansvar. Min värld bröt ihop och igår mötte jag upp med några gamla polare, blev riktigt full och feströkte när jag var jättefull så ringde jag honom och berättade vad jag sysslade med, han började nästan gråta i telefonen efter att jag sagt att det var hans fel och att det också är hans fel om barnet tagit skada.

Nu mår jag så sjukt jävla dåligt med skuldkänslor och han svarar inte då jag ringer och nu är jag ensam. Känner mig som en ond människa.

• Svar på tråden Har betett mig väldigt illa!
  • Anonym

EN gång är ingen gång. Ditt barn kommer inte dö eller bli sjuk för en gång.

• izado
    Anonym (Idioten) skrev 2012-07-07 17:25:37 följande:
    Hejsan jag vet inte hur jag ska berätta detta! Är/var förlovad och är gravid! Under senaste månaden har min kille betett sig undvikande, försökt att få honom att berätta det han bär på, i Torsdags blev det bråk som jag delvis provocerade fram, skulle låtit bli att fråga! En relation bakom min rygg med en jävla journalistmedarbetare! Han har varit väldigt positiv och lycklig angående min graviditet och säger att han fortfarande vill ta sitt ansvar. Min värld bröt ihop och igår mötte jag upp med några gamla polare, blev riktigt full och feströkte när jag var jättefull så ringde jag honom och berättade vad jag sysslade med, han började nästan gråta i telefonen efter att jag sagt att det var hans fel och att det också är hans fel om barnet tagit skada. Nu mår jag så sjukt jävla dåligt med skuldkänslor och han svarar inte då jag ringer och nu är jag ensam. Känner mig som en ond människa.
    ÖÖÖÖÖhhhh,, du är gravid och blev riktigt full och feströkte,,, ja du ska skämmas... oavsett vad din kille gjort så rättfärdigar inte det du gjort mot ditt växande barn. inte heller ska killen ta del av skulden, antar du svalde alkoholen och drog in röken själv????  inte verkar du ha direkt bra vänner heller som var med dig när du gjorde detta. skäms!
  • Anonym (Stryk flagg!)

Mitt råd är att du "stryker flagg" dvs görn en pudel och ber om en omstart!

Är killen en vettig person accepterar han detta. En gång är ingen gång, men två gånger är en för mycket.

• Flisan79

Ja det dör var ju direkt olämpligt och väldigt omoget. Du bestraffar ditt ofödda barn mer än ditt ex.
    Låt läxan vara lärd och gör inte om det. Jag förstår att du mår dåligt men att bestraffa och hämnas löser ingenting. Du är i den sits du är och bör göra det bästa du kan utav den. Barnet är helt oskyldigt och ska inte påverkas av dumma beslut som dess föräldrar gör.

• Anonym (Idioten)
    Anonym skrev 2012-07-07 17:28:01 följande:
    EN gång är ingen gång. Ditt barn kommer inte dö eller bli sjuk för en gång.

Tack jag känner till det, Men det visste inte han! Det var det som var hämnden
  • Anonym (Idioten)
    izado skrev 2012-07-07 17:29:55 följande:
    ÖÖÖÖÖhhhh,, du är gravid och blev riktigt full och feströkte,,, ja du ska skämmas... oavsett vad din kille gjort så rättfärdigar inte det du gjort mot ditt växande barn. inte heller ska killen ta del av skulden, antar du svalde alkoholen och drog in röken själv????  inte verkar du ha direkt bra vänner heller som var med dig när du gjorde detta. skäms!

Du har helt rätt, de är inte så bra kompisar, men jag kunde inte vara ensam
  • Anonym (Idioten)
    Anonym (Stryk flagg!) skrev 2012-07-07 17:30:07 följande:
    Mitt råd är att du "stryker flagg" dvs görn en pudel och ber om en omstart!

Är killen en vettig person accepterar han detta. En gång är ingen gång, men två gånger är en för mycket.

det kommer han säkert att göra men blir orolig när han inte ringer upp!
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Idioten) skrev 2012-07-07 17:25:37 följande:
    Hejsan jag vet inte hur jag ska berätta detta! Är/var förlovad och är gravid! Under senaste månaden har min kille betett sig undvikande, försökt att få honom att berätta det han bär på, i Torsdags blev det bråk som jag delvis provocerade fram, skulle låtit bli att fråga! En relation bakom min rygg med en jävla journalistmedarbetare! Han har varit väldigt positiv och lycklig angående min graviditet och säger att han fortfarande vill ta sitt ansvar. Min värld bröt ihop och igår mötte jag upp med några gamla polare, blev riktigt full och feströkte när jag var jättefull så ringde jag honom och berättade vad jag sysslade med, han började nästan gråta i telefonen efter att jag sagt att det var hans fel och att det också är hans fel om barnet tagit skada. Nu mår jag så sjukt jävla dåligt med skuldkänslor och han svarar inte då jag ringer och nu är jag ensam. Känner mig som en ond människa.
    Kommer du att försöka ditt barn varje gång du stöter på motgång?

Om svaret är nej,så ser detta på ett misstag du inte kommer att göra om!

Och sluta straffa ditt barn och dig själv för någon som inte vill ha dig,ok?
    Det är säkert ingen fara med barnet,men för ditt eet skull så kanske kan ett ultraljud göra dig mindre orolig..?     
  • Anonym
    Anonym (hmm) skrev 2012-07-07 17:48:04 följande:

Det är säkert ingen fara med barnet,men för ditt eet skull så kanske kan ett ultraljud göra dig mindre orolig..?     
    skada ska det stå.
  • Anonym (Idioten)
    Anonym (hmm) skrev 2012-07-07 17:48:04 följande:

Tack för hjälpen, det värmde...
  • Anonym
    Anonym (Idioten) skrev 2012-07-07 18:02:01 följande:

Tack för hjälpen, det värmde...

Kan berätta att första barnet var en total överraskning och jag festade varje helg i en månad,hårt!!
    Gud vilka skuldkänsor jag hade,får ångest när jag tänker på detta men hon kom ut och är normalstörd.
    Du gjorde detta bara EN gång!! Det kommer att gå bra!
    Hur långt gången är du?  
Svar på tråden Har betett mig väldigt illa!