• Whirre

Jag lyfter locket på vårdnadstvisten med psykopat mamman.

Här har du ett sätt att sätta en ren skär psykopat familj på plats. Nackdelen är att det kostat mig sju år av rent helvete... "Rättegången" är den 18/7, så jag vet inte hur länge denna info kan vara uppe. Dock vet jag med säkerhet att när jag lägger upp SOLBACKEN Part II på Youtube, så lär jag få dryga böter... Hoppas det hjälper ett gäng pappor iaf - och Dokumentera ALLT!  SNÄLLA - hjälp till att sprida nedanstående länk! Inte för min eller min son Robins skull, utan för att SAMHÄLLET BEHÖVER FÅ VETA DESSA RENA RÄTTSÖVERGREPP! www.youtube.com/user/Whirre/videos Ha en trevlig helg! Med vänlig hälsning, Boye Johansson

• Svar på tråden Jag lyfter locket på vårdnadstvisten med psykopat mamman.
  • Anonym

Vart ska man svara när du lägger ut samma tråd flera gånger på rad?

• orpon

Mycket intressant! Stå på dig, kämpa för din son! Jag vet vad du går igenom, jag har blivit anmäld och utredd för våldtäkt på min egen dotter två gånger, och polisanmäld 7 ggr för trakasserier av mamman.. Allt utrett och nedlagt av åklagare. Inväntar på tisdag tingsrätten slutliga dom i ärendet, det interimistiska beslutet gick min dotters väg i höstas då det beslutades om växelvist boende... Jag är försiktigt optimistisk inför domen då familjerättens utredning pekar på att det bästa för dottern är just ett växelvist boende...

• Whirre

@SilverEmma Det är nog inte många Mammor som hänger på pappagruppen, eller hur. Informationen jag publicerat är nog mycket intressant för både mammor/pappor som i desperat vårdnadstvist letar hjälp. Det som visas i filmerna är nog mer "mot lagen"... Uppfattar du, som kvinna, en pappas kamp för sin son som "spam" - så finner ja Dig Emma, som ganska så *irriterande! Ett tips - klicka inte på en tråd du inte är intressad av och ödsla tid på eget *spammande* - eller..? /Whirre

• SilverEmma
    Whirre skrev 2012-07-07 20:16:35 följande:
    @SilverEmma Det är nog inte många Mammor som hänger på pappagruppen, eller hur. Informationen jag publicerat är nog mycket intressant för både mammor/pappor som i desperat vårdnadstvist letar hjälp. Det som visas i filmerna är nog mer "mot lagen"... Uppfattar du, som kvinna, en pappas kamp för sin son som "spam" - så finner ja Dig Emma, som ganska så *irriterande! Ett tips - klicka inte på en tråd du inte är intressad av och ödsla tid på eget *spammande* - eller..? /Whirre

På vilket sätt har jag spammat? Jag upplyste dig om reglerna eftersom du uppenbarligen missat dem.
    *kattägd*
  • Whirre

Och varför har man Ett Forum för Vårdnadstvist, och Ett Forum om Familjerätt..? Tur det inte är en site som handlar om frukt.. Hade blivit jäkligt många grupper det.. ;p /Whirre

• Anonym (Mia)

Snyggt Whirre! (samtidigt som jag hoppas det inte kommer kosta dig för mycket )
    Har inte hunnit se hela än men bra där med lite 'uppdrag granskning'. 

(enda problemet är att jag har lite svårt att lläsa texterna med sin snirkliga skrivstil)  

Svar på tråden Jag lyfter locket på vårdnadstvisten med psykopat mamman.