• Anonym (piggelin)

Någon mer som har svårt att sova efter sex??

Hejsan på er! :-P

Nån mer som har svårt att sova om man haft sex sent på kvällen?? Vi måste alltid ha sex ganska tidigt på kvällen för att jag ska kunna somna sen!? Gör vi det senare kan jag ligga vaken till halv tre!! Är det nån som vet varför det blir så? Är det på grund av oxitycinet (vet inte om jag stavat rätt nu ) man blir pigg eller är det nåt i spermisarna?? Kramar från en som gärna har sex sent :-P

• Svar på tråden Någon mer som har svårt att sova efter sex??
  • Anonym

Nope jag blir skit trött efteråt varken det e sent eller tidigt på kvällen..

• Anonym

Samma här, blir trött som fan efter.

• Anonym

Jag har hört att dom flesta bllir trötta..men man kan få som en slags "chock" utav spermierna det kan leda till att man mår illa, blilr snurrig,trött eller kanske som dej pigg :)

• Anonym (piggelin)

Aaahh, eller kan det vara endorfiner som dröjer sig kvar i kroppen efter orgasmen eller? Eller är det inbillning?? Hahaha, ja, tänk om det vore så att man blev superdupertrött efteråt, va gött det skulle vara att kunna ha sex när man vill...

• Anonym

Det är därför min sambo aldrig vill ha sex på kvällen, han blir så pigg.
    Jag själv märker ingen skillnad, jag blir varken tröttare eller piggare än innan.

• Anonym (min sambo)

Jag blir skiiiittrött och kan somna på 2 röda medan min sambo ligger brevid och bara snurrar. Han blir skitpigg och tycker de e lite surt att bara ligga och lyssna på mina sovsnusningar ;))

• Anonym (piggelin)

Hej, jag blir hur pigg som helst!!! Min man skulle kunna slockna på direkten efteråt...Jag får en massa energi!!!

• Anonym (piggelin(1)

ojdå! Det fanns redan en piggelin...får väl döpa mig till piggelin(1)

• Anonym

det underliga fenomenet jag har är att har jag sex dagtid blir jag trött och på kvällen pigg. min kille blir alltid trött

• Anonym (Piggis)

Hej Piggelin!

Har precis samma problem som du, kan ej sova om vi har sex precis innan vi ska sova. Min man somnar direkt medan jag ligger vaken hur länge som helst. Det är så jobbigt och tar död på lusten om man ska behöva planera allt hela tiden! Svårt att få till det!?! Vi behöver få till det ofta eftersom vi bedriver bebisverkstad.

Vad kan man göra?

• Anonym

Samma här! Blir helt fylld av energi och glädjeämnen. Pigg som en lärka!

Svar på tråden Någon mer som har svårt att sova efter sex??