• La Lola

Systrar som fyller 30 år + 20 år. Vad köpa?

Ge mig tips!

Jag känner tjejen som fyller 30 men hennes lillasyster har jag bara träffat en par gånger. Men jag vill ändå ge något eftersom de ska fira tillsammans.

Nån som kan tipsa om något litet, inget jättedyrt men gärna något roligt o kanske annorlunda? Tjejen som fyller 20 har precis tagit körkort o hon som fyller 30 är grillmästaren i familjen om det kan vara till nån hjälp.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Svar på tråden Systrar som fyller 30 år + 20 år. Vad köpa?
  • Momalicious

Hon som tagit körkort kanske kan få nåt litet kul till bilen, typ sätesöverdrag eller en rattmuff eller nåt sånt. Lite halvtöntigt sådär. Och rätt billigt.

Om den andra tjejen gillar att grilla kanske hon kan få en korg fylld med lite roliga grillgrejer, typ grilltång, grillbestick, ett förkläde, en flaska vin eller dyl. :)

• La Lola
    Momalicious skrev 2012-07-08 09:20:17 följande:
    Hon som tagit körkort kanske kan få nåt litet kul till bilen, typ sätesöverdrag eller en rattmuff eller nåt sånt. Lite halvtöntigt sådär. Och rätt billigt.

Om den andra tjejen gillar att grilla kanske hon kan få en korg fylld med lite roliga grillgrejer, typ grilltång, grillbestick, ett förkläde, en flaska vin eller dyl. :)
    Haha, jag har tänkt på precis de där grejerna!
  • La Lola

fler tips?

Svar på tråden Systrar som fyller 30 år + 20 år. Vad köpa?