• lagamba

Har du testat en ÅNGMOPP? (ej från tv shop)

Sitter nu med tvins på tv i bakgrunden och voilá så kom jag på vad mamma ska få i födelsedagspresent (efter hur mycket jobbig tänketid som helst! Hon har alltid varit nyfiken på en ångmopp.

Efter att ha läst lite på nätet tycker många att den från tv shop eller tvins är väldigt tung och plastig, även recencioner ifrån testpaneler tycker detta, att det käns som en leksak. Så den moppen utesluter vi!

Såg nu att på Jula, Clas ohlson, elgiganten m.m har de BLACK & DECKER Ångmopp
    Så min fråga är om någon testat denna? Eller någon annan än just den på tv shop eller jula och vad tycker ni om den? 

• Svar på tråden Har du testat en ÅNGMOPP? (ej från tv shop)
  • dogcatbird

Vi köpte en ångmopp, körde den en gång, det var en massa himla delar hit och dit, men nu står den bara. Jag har nog inte fattat grejen...

• stikkem

Jag har en, kommer inte ihag market pa rak arm men ratt enkel pryl dar dy fuller pa vatten i en container pa sjalva "staven" och pluggar in. Efter nagon minut ar det bara att tuta och kora.

Helt underbar pryl, har tragolv overallt.

• 7 michelingodingar

Jag har black&deckers ångmopp och visst blir golven rena men man kan inte använda rengöringsmedel så jag tycker det blir en väldigt speciell luktObestämd inte så god lukt alla gånger. Dessutom så är den tung att jobba med, en sladd som inte räcker så jättelångt och den har även gjort så att vårat golv i köket som är ett sk klickgolv har blivit så blött att det gått isär och luckrats upp på sina ställen. Handtaget man håller i känns mjukt och som att det skulle kunna gå av när som!!  

• lagamba

Nu är det för sent, klickade hem erbjudandet Obestämd

Nu när du nämner sladden, är den kortare än en dammsugarsladd? 

Svar på tråden Har du testat en ÅNGMOPP? (ej från tv shop)