Får du sitta i knät på en annan kille?
Är det okej med din kille att du sitter i knä på andra killar?
Är det okej med din kille att du sitter i knä på andra killar?
Ja, klart det är okej. Jag förstår inte varför det inte skulle vara det. Dock brukar jag inte sitta i andra killars knä, har inte funnits behov för det helt enkelt. Min sambo får ha andra tjejer i knät också, brukar dock inte hända det heller...
Får och får, det beror väl på omständigheterna. Han förbjuder mig absolut inte och jag skulle heller inte sitta i någons knä "bara för att" så om jag satt i en kompis knä pga platsbrist hade han nog inte brytt sig om det.
Vi båda får sitta i knät hos andra. Men vi gör det inte bara, varför liksom? Vi är så nöjda med varandra så vi behöver inte andras knän.
Haha ja, det är klart!
Mina tjejkompisar sitter aldrig i mitt knä, det är bara min tjej som gör det ibland. Det skulle vara bra konstigt om någon annan än min tjej satt i mitt knä, särskilt om hon är med, varför skulle de göra det??
FÅR? Jag bestämmer själv vad jag vill göra och inte. Samma gäller för min man. Nu är jag ingen knäsittare alls, men ingen av oss är så osäker att vi skulle reagera om den andra parten gjorde något sådant.
Ja varför inte ?
Jag sitter var jag vill =)
Klart jag får, gjorde det förra helgen när vi var på efterfest och det var fullt i alla soffor :)
Klart jag får göra vad jag vill. Vi litar på varandra. Men jag skulle inte vilja att göra det om det kunde tolkas som något sexuellt.