• Anonym (Camgirl)

Någon som jobbar som camgirl på livejasmin.com

Har precis börjat jobba som camgirl på livejasmin.com. Har dock ej börjat showa ännu. Det står att jag måste lägga upp ett ID foto, verkar lite konstigt. Är detta verkligen en seriös sida och kan man verkligen tjäna bra med pengar? Någon som jobbar på den sidan som kan tipsa mig och berätta mer? Hjälp mottages relativt snabbt!

• Svar på tråden Någon som jobbar som camgirl på livejasmin.com
  • Anonym

Är också med där, men har heller inte börjat.
    Måste få in mitt id där, och de är för att dom skickar ett kontokort till dig och sätter in dina intjänade pengar på de varannan vecka. Därav måste dom ha alla uppgifter så allt blir riktigt.
    Du kan tjäna massor, dom som ligger i top tjänar ca 150 000 i månaden minst. Dom har förvisso hållt på ett tag.
    Men 20 000 kan man lätt få ihop.   

• Anonym (Camgirl)
    Anonym skrev 2012-08-04 12:06:17 följande:
    Är också med där, men har heller inte börjat.
    Måste få in mitt id där, och de är för att dom skickar ett kontokort till dig och sätter in dina intjänade pengar på de varannan vecka. Därav måste dom ha alla uppgifter så allt blir riktigt.
    Du kan tjäna massor, dom som ligger i top tjänar ca 150 000 i månaden minst. Dom har förvisso hållt på ett tag.
    Men 20 000 kan man lätt få ihop.   
    Ok tack för svaret, de godkänner inte min bild, har de godkänt din?
  • surer

Hur gick det för er? *nyfiken*

• Göteborgskillen2101

besöker den sidan flitigt som "member" jag har en svensk tjej där som är min favorit!! av vad jag har hört från henne så är det inte så bra med pengar...  men det beror väl på hur många privatshower man får...

• Anonym (Live jasmin memb)
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-27 20:41:51 följande:
    besöker den sidan flitigt som "member" jag har en svensk tjej där som är min favorit!! av vad jag har hört från henne så är det inte så bra med pengar...  men det beror väl på hur många privatshower man får...
    vågar ni dela med er utav era "namn" där? =)
  • Anonym (tuiutyi)

Är inte myfreewebcam ett bättre ställe att vara på? livejasmin verkar vara ett överklottrat ställe. Ingen aning brukar inte vara på dessa sidor men såg myfreewebcam sidan för något år sedan och där verka det vara mer legitimt och fritt för personerna.

• Alina473
    Anonym (tuiutyi) skrev 2018-04-18 10:54:50 följande:

Är inte myfreewebcam ett bättre ställe att vara på? livejasmin verkar vara ett överklottrat ställe. Ingen aning brukar inte vara på dessa sidor men såg myfreewebcam sidan för något år sedan och där verka det vara mer legitimt och fritt för personerna.

Ja precis det undrar jag med och hur får man betalt, det är ju utländska hemsidor och lönen är i dollar?
  • Anonym (tuiutyi)
    Alina473 skrev 2018-04-18 11:07:39 följande:
    Ja precis det undrar jag med och hur får man betalt, det är ju utländska hemsidor och lönen är i dollar?
    Finns flera sätt att få betalt på.

Vilket är lättast för dig? Det finns bankkonto i sverige, paypal, skrill, btc och liknande. Det behöver vara anpassat efter dina behov. 
  • Alina473
    Anonym (tuiutyi) skrev 2018-04-18 11:11:36 följande:

Finns flera sätt att få betalt på.

Vilket är lättast för dig? Det finns bankkonto i sverige, paypal, skrill, btc och liknande. Det behöver vara anpassat efter dina behov. 

om paypal vet att inkomsten baseras på sexuella tjänster så spärrar dom kontot oxh man får inte ut sina pengar. Ska jag skriva in mitt bankkonto till hemsidan så dom skickar lönen där? För det står på t.ex livejasmin att man får typ beställa hem ett bankkort från typ myfreewallet eller vad det nu va o så skickar dom lönen på de kortet varje gång. Har googlat upp myfreewallet o tydligen måste man betala en viss avgift varje år för kortet och en viss avgift för varjw gång man drar ut pengar från sin kort och mär man tjänar x antal dollar så drar dom även en viss procent från inkomsten. Dom andra alternativen du uppgav vet jag inte ens vad det är
  • Anonym (tuiutyi)

Alla kort tar en avgift för kort, på nordea tex har dom en avgift på 12kr per månad.
    Det är inte så farligt. 

Angående myfreewallet vet jag inte riktigt hur det är. Men som sagt skrill och paypal är alternativ som man kan gå via. Via paypal så finns vägar att gå för att kringå den regeln som du nämner.

BTC är ett alternativ likaså för att kringå olika regler, du kan likaså sälja dina BTC via swish tex via localbitcoins sedan.

Men som sagt det beror helt på vad/hur du vill göra. Vill du deklarera dina inkomster etc. 

Är ingen expert tyvärr, du kanske ska söka hjälp från någon som kan detta mera.

Svar på tråden Någon som jobbar som camgirl på livejasmin.com