• Anonym (Camgirl)

Någon som jobbar som camgirl på livejasmin.com

Har precis börjat jobba som camgirl på livejasmin.com. Har dock ej börjat showa ännu. Det står att jag måste lägga upp ett ID foto, verkar lite konstigt. Är detta verkligen en seriös sida och kan man verkligen tjäna bra med pengar? Någon som jobbar på den sidan som kan tipsa mig och berätta mer? Hjälp mottages relativt snabbt!

• Svar på tråden Någon som jobbar som camgirl på livejasmin.com
  • Anonym

Är också med där, men har heller inte börjat.
    Måste få in mitt id där, och de är för att dom skickar ett kontokort till dig och sätter in dina intjänade pengar på de varannan vecka. Därav måste dom ha alla uppgifter så allt blir riktigt.
    Du kan tjäna massor, dom som ligger i top tjänar ca 150 000 i månaden minst. Dom har förvisso hållt på ett tag.
    Men 20 000 kan man lätt få ihop.   

• Anonym (Camgirl)
    Anonym skrev 2012-08-04 12:06:17 följande:
    Är också med där, men har heller inte börjat.
    Måste få in mitt id där, och de är för att dom skickar ett kontokort till dig och sätter in dina intjänade pengar på de varannan vecka. Därav måste dom ha alla uppgifter så allt blir riktigt.
    Du kan tjäna massor, dom som ligger i top tjänar ca 150 000 i månaden minst. Dom har förvisso hållt på ett tag.
    Men 20 000 kan man lätt få ihop.   
    Ok tack för svaret, de godkänner inte min bild, har de godkänt din?
  • surer

Hur gick det för er? *nyfiken*

• Göteborgskillen2101

besöker den sidan flitigt som "member" jag har en svensk tjej där som är min favorit!! av vad jag har hört från henne så är det inte så bra med pengar...  men det beror väl på hur många privatshower man får...

• Anonym (Live jasmin memb)
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-27 20:41:51 följande:
    besöker den sidan flitigt som "member" jag har en svensk tjej där som är min favorit!! av vad jag har hört från henne så är det inte så bra med pengar...  men det beror väl på hur många privatshower man får...