-
-
Svar på tråden Hjälp!
-
När hon är 18 borde hon få bestämma själv var hon vill bo. Då räknas hon inte som omyndig längre...
-
Anonym skrev 2012-07-09 15:34:08 följande:När hon är 18 borde hon få bestämma själv var hon vill bo. Då räknas hon inte som omyndig längre...
Ok. Tack! Jag är bara nyfiken vad lagen säger om detta. -
När hon är 18 år kan hon själv välja om hon vill ansöka om att få bo kvar i familjehemmet tills hon gått ut gymnasiet eller flytta hem till er.
-
Puffa upp tråden!
-
Hej TS, jag har svarat i en av dina andra trådar under synonymen "SoL-LVU"
Hoppas att allt ordnar sig för er allihop i framtiden! -
Kan du ger mig länken då.Anonym (SoL) skrev 2012-07-20 19:44:08 följande:Hej TS, jag har svarat i en av dina andra trådar under synonymen "SoL-LVU"
Hoppas att allt ordnar sig för er allihop i framtiden! -
Anonym skrev 2012-07-21 12:33:30 följande:Kan du ger mig länken då.
www.familjeliv.se/Forum-4-121/m65699706.html
Hoppas att du får svar på din fråga nu och att allt ordnar sig för hela familjen i framtiden.
*kram* -
Tack!Anonym (SoL) skrev 2012-07-21 12:41:31 följande:
www.familjeliv.se/Forum-4-121/m65699706.html
Hoppas att du får svar på din fråga nu och att allt ordnar sig för hela familjen i framtiden.
*kram* -
Jag är en mamma/fru till två barn. Jag är 41 år. Söker vänskap med andra kvinnor i min ålder som har AS och m.m. Jag känner att det vore skönt att kunna umgås med folk som förstår hur det är. Självklart ska väl huvudsyftet vara att ha roligt och umgås. Jag gillar iaf träning på gym, promenader med hundarna, film och diskussioner m.m. Det finns inga krav på att du ska gilla samma saker som mig men vore trevligt. Är 41 år och bor i Småland Kronobergs län, vore praktiskt om du bodde i närheten av Småland Kronobergs län eller nära Ljungby iaf. ... Så jag har svårt med och få nya vänner och hoppas den här vägen ska leda så jag får mera seriösa och ärliga vänner m.m. Hör gärna av dig/er med meddelande eller mail. Tveka inte att ta kontakt med mig. Skicka gärna ett PM till mig. Här får ni min E-mailadress och MSN adress: maria-maria@live.se Hoppas att ni tar kontakt med mig.
-
Jag är en mamma/fru till två barn. Jag är 41 år. Söker vänskap med andra kvinnor i min ålder som har AS och m.m. Jag känner att det vore skönt att kunna umgås med folk som förstår hur det är. Självklart ska väl huvudsyftet vara att ha roligt och umgås. Jag gillar iaf träning på gym, promenader med hundarna, film och diskussioner m.m. Det finns inga krav på att du ska gilla samma saker som mig men vore trevligt. Är 41 år och bor i Småland Kronobergs län, vore praktiskt om du bodde i närheten av Småland Kronobergs län eller nära Ljungby iaf. ... Så jag har svårt med och få nya vänner och hoppas den här vägen ska leda så jag får mera seriösa och ärliga vänner m.m. Hör gärna av dig/er med meddelande eller mail. Tveka inte att ta kontakt med mig. Skicka gärna ett PM till mig. Här får ni min E-mailadress och MSN adress: maria-maria@live.se Hoppas att ni tar kontakt med mig.
-
Försöker blir gravid med trean slutat P-sprutan Maj-09 och den har inte kommit än. Vad ska man göra? Har varit på gyn undersökning utan fel. Tacksam för svar! Jag är 41 år gamla. Jag äter husmankost. Jag stressa inte för jag är sjukpensionär. Skulle vilja blir gravid. Jag har inte haft mens sedan 02. Börja med P-spruta 02. Jag har två barn som är födda 00 och 02. Jag har gjort en GBP-op Nov-10. Jag börjae på 115 kg och mitt mål är att går ner till 65 kg. Nu väger jag 65 kg. Gick ner 6 kg på flytet.. Min mens har kommit i gång nu tack vare att jag har ättit rosenrot, gladin 25, folsyra, l-agria m.m. sedan efter det så jag ju haft mens några månder nu utan jag har ättit något mera av detta. Vet ej om jag har regelbunden mens än men jag har ju fått mens i några månder nu i år. Tacksam för svar! Tack i förihand!