• Anonym

    Sex med tampong...

    Som rubriken låter har jag sent igår kväll haft sex med tampong i. Första gången jag har haft det och nu får jag inte ut den sitter väldigt långt inne. Jag når fram till den men får inte tag i den, blir ju orolig nu att jag måste  ringa gynekologen, Pinsamt värre. Känns ungefär som att den sitter i rumpan, någon som varit med om samma sak eller har tips på hur jag ska få ut den lättare utan att behöva ringa det där pinsamma samtalet...

  • Svar på tråden Sex med tampong...
  • MansonDust

    Oj... hur har man sex med den där inne?! Oskyldig Om det går bra för tjejen så måste det väl ändå kännas märkligt för killen?


    Fyrabarnsmamma med genustänk --> www.mansondust.nu
  • Anonym (Hoppsan)

    Kan du kanske sätta dig på huk, krysta lite och försöka få tag på den med fingrarna? Annars är det nog bm/gyn som gäller, tycker inte att du ska greja själv med redskap... Är du och killen väldigt öppna kanske han kan hjälpa dig?

    Antar att det är överflödigt att tipsa om att inte göra om det... ;)

  • Anonym

    haha, varför tar man inte ut den först? Killen måste väl märka att man har mens i vilket fall. Då kan man lika gärna dra ut den och lägga den på sidan. Hur ska killen annars komma in med sin ting menar jag? Sitt på huk i duschen och krysta. Hjälper inte det så får du nog ringa gyn. Lycka till :)

  • Anonym

    Grejen är den att jag känner snöret men får liksom inte grepp om den, har suttit på huk när jag har gjort det.
    Tror tyärr inte han kan hjälpa mig är ju inte direkt lättare för honom att greppa.. nä några konstiga redskap ska jag inte använda bara fingrarna...
    Haha nä det här kommer jag aldrig göra om:), känns fruktansvärt jobbigt det här...

  • Anonym

    Den kanske glider fram lite om killen kåtar upp dig? Om ni gnider lite. Är ju skillnad på upphetsat och oupphetsat underliv :)

  • Anonym (Hoppsan)

    Men om du känner snöret borde det gå att få tag på tycker jag, även om det är svårt? Ta lite tid på dig och var enveten så kanske du får tag på det? Glöm inte att krysta!

    Anledningen till att jag tänkte på killen är att han kanske har lite längre fingrar :) men vette fasen om jag hade vågat be min om hjälp och vi har ändå varit ihop i 10 år...!

    Lycka till, jag tror du kommer få tag på den!

  • Anonym

    Vi brukar faktiskt ta ut den men det bara blev så igår och även fast detta är skitjobbigt att inte få ut den så funka sexet kanon..Tror inte min sambo tänkte så mycket på att den var där just då:)
    Tack ifall för lite råd, får försöka lite till annars blir det ett samtal för så här kan jag ju inte ha det..

  • Anonym

    Han skulle nog hjälpa till om jag bad honom men det känns lite genant tycker jag;)

  • Queenie70

    Gjorde du detta alltså med flit? *värmen måtte ha stigit folk åt huvvet till *

  • Anonym

    ??? jag måste sluta gå in på FL!!! Är det öht någon normal människa här?

  • J   a   d   e   d
    Anonym skrev 2012-07-09 18:52:12 följande:
    ??? jag måste sluta gå in på FL!!! Är det öht någon normal människa här?
    Skål
    Jeddan
  • Primmeling

    Det där är farligt. Googla tampongsjukan toxic choch syndrome. Du har ju haft inne den ett dygn, varit och grävt hur mkt som helst samt tom haft sex... Skulle åka till akuten innan jag fick feber men det är kag det...

Svar på tråden Sex med tampong...