• Anonym (Funderar)

Funderar på att börja hora..

Hej!
    Jag är i akut behov av pengar och har nu tankar på att börja hora. Är det någon annan här inne som gjort eller gör detta och vill dela med sig av sina erfarenheter? 

• Svar på tråden Funderar på att börja hora..
  • Anonym (orolig)

är det inte bättre att försöka lösa det på något annat sätt?

• Anonym (Funderar)

Jo hade jag kunnat så hade jag gjort det! Men detta är något jag tänkt egenom mycket och är villig att testa. Jag har sex säkert minst en gång i veckan, med folk jag träffar online eller på krogen.Älskar sex! Så varför inte tjäna pengar på det också :)

• Anonym (Funderar)

Hur vet man vad som är billigt och inte? Vad ska man ta liksom? Aldrig gjort nåt liknande innan.

• Sephrenia89

De flesta brudarna i Örebro tar (enligt sina hemsidor) 2500:- per ligg/h så jag tycker 2000 minst, gärna över om du kan.. De flesta som köper har pengarna och köper för att det är tändande att köpa sex/någon.

• Anonym (Funderar)
    Sephrenia89 skrev 2012-07-09 20:24:09 följande:
    De flesta brudarna i Örebro tar (enligt sina hemsidor) 2500:- per ligg/h så jag tycker 2000 minst, gärna över om du kan.. De flesta som köper har pengarna och köper för att det är tändande att köpa sex/någon.

Tack för ditt svar! Tänkte också kring 2000kr. Har du själv gjort detta eller hur visste du om hemsidorna?

Jag kanske borde googla lite :) Vad tror ni om att fråga exp äldre män på krogen, bara sådär rakt av om dom vill köpa sex? Kan man åka dit på det? 
  • Anonym (killhora)

Jag har själv knullat för pengar när jag var ung. Tyckte det var spännande och häftigt. Känner naturligtvis en del tjejer som horat, och gillade det.

Vet att man inte får tycka så numera, då det bryter mot den vedertagna "feministsanningen - som har blivt lag.Förvånad 

• Anonym (Funderar)

Killhora : Var det killar som kunder då eller var det tjejer också? Vad tog du för priser?
    Jag vill inte lägga upp en annons på nätet, vill inte riskera att det går att koppla till mig på något sätt.
    Men hur fasiken ska man göra då?   

• Anonym

Det är ju svårt att få kunder om man inte anonserar?

Svar på tråden Funderar på att börja hora..