• Anonym (Kallek)

5000 Dogging i skåne

Visste du om att det sker c.a 5000 doggigknull i Skåne på en sommar..
    Detta är vad man har kommit fram till men mörkertalet är nog mycket mycket mer..

Är alla sorts människor ..gifta, sambo , singel.. alla samhällsklasser...
    Ett billigt sätt för Svensson att få sig ett otrohetsknull..

(Dogging är att man bestämmer en plats o knullar med en okänd, oftast på våra stora vägars parkeringsplatser, man träffas knullar kör vidare.. ex. vi möts där kl 3  ,,jag kommer i en liten röd golf.. )

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:28
    En fråga jag kom o tänka på.. Vad hade du gjort om du hade sett din mans, frus, eller din sambos bil vid en parkeringsplats??

Stannat och smygit och ställt mot väggen? Eller lossat du inte har sett bilen utan kört vidare och inte sagt något?
    Eller vad?
  • Svar på tråden 5000 Dogging i skåne
  • Anonym (Dogge)

Trodde oxå att det var ett sätt för de som ville ha publik? Hur knyter man kontakterna bäst undra man.....

• Anonym (Kallek)
    Anonym (Dogge) skrev 2012-07-09 21:08:25 följande:
    Trodde oxå att det var ett sätt för de som ville ha publik? Hur knyter man kontakterna bäst undra man.....
    Givetvis så vill de ha publik, Men finns nog de som blir  skitkåta på veta att de ska knulla med en okänd..,  Sider på nätet...
  • Anonym (Dogge)
    Anonym (Kallek) skrev 2012-07-09 21:12:19 följande:
    Givetvis så vill de ha publik, Men finns nog de som blir  skitkåta på veta att de ska knulla med en okänd..,  Sider på nätet...

Typ BC eller finns det särskilda sidor?
  • Anonym (Kallek)
    Anonym (Dogge) skrev 2012-07-09 21:15:29 följande:
    Typ BC eller finns det särskilda sidor?
    Bc är ju en sådan sida... inte svårt o få kontakt där...Kan finnas vet ej...
  • 044Quinnan

Det är otroligt spännande med
    dogging tycker jag. jag är väldigt ny på det och trodde nog inte det kunde vara så upphetsande och ja skönt att ha sex med okända medan andra tittar på! 

En helt ny värld har öppnats och det är tydligen så
    mycket vanligare än man tror! 

• 044Quinnan

Det är nog så att det är väldigt vanligt. Jag har denna sommaren provat lite och det är så härligt. Lite pinsamt när man upptäcker att en av åskådarna som kommer väldigt nära för att se är en äldre man man känner hela livet men det blev så bra.
    dessvärre är min särbo inte alls intresserad av nakenbad där det händer saker eller att bestämma träff på någon av de ställen där sådant händer. Så ja det får vara min egen grej?

Svar på tråden 5000 Dogging i skåne