Ni som gift er borgligt, hur lång vigsel hade ni och hur gjorde ni med fotograferingen?
Ni som gift er borgligt, hur lång vigsel hade ni och hur bestämde ni vad som skulle sägas/göras?
Hade ni fotograf? Fotades ni före, under eller efter vigseln? Jag vill helst fotas efter men då har jag säkert fällt för många tårar och vill inte se mosig ut på bröllopskortet :) och så känns det mysigast att min blivande man inte ser mig förrän jag väl är klar och det gör han ju om vi fotar innan.
Vi har bestämt datum för vigseln som är snart (snabba puckar här..) och ska nu försöka hitta en fotograf. Många är ju redan uppbokade och dom som inte är det vill veta hur lång tid det tar, om dom hinner mellan uppdragen antar jag.. Vi måste nog boka in någon nu, bröllopet är 1 september, för att inte behöva känna att vi bokar någon som nästan kommer rusa igenom vårt bröllop.
Anledningen till frågorna är såklart först för att jag vill få tips och är nyfiken hur andra gör, jag har aldrig varit på en borglig vigsel och ska nu ha en själv Vi har inte hunnit prata med vigselförrättaren ännu.