Financial domination
Efter att, av en slump egentligen, fått testa på att ha makt över en mans pengar har jag insett att detta tänder mig något otroligt!
Jag har alltid varit dominant och har många sexuella relationer där jag på olika sätt dominerat mannen. Men detta med pengar har aldrig slagit mig förrän nu.
Egentligen handlar det inte så mycket om att jag vill ha pengar (skulle kunna ta kontroll över dom och spara till honom utan att han visste det) utan om känslan över att ha tillgång till mannens pengar. Att kunna ta hans kort och handla, att ha tillgång till hans konton och bara låta honom ha så att han klarar sig och ta resten själv - det tänder mig SÅ mycket.
Jag har inga problem med min dominanta läggning och jag trivs med hur jag har det. Finns många duktiga men också olydiga pojkar där ute. Men att jag insett att jag tänker på just detta gör det hela svårare. Inte helt lätt att hitta såna män. Och jag är egentligen rädd för vad folk ska tycka om just denna biten. Har liksom inte hört talas om det tidigare och fick googla ett tag för att hitta något om det.
Någon som hört talas om detta tidigare? Någon som har en sådan relation?