• Anonym (Knäpp?)

Financial domination

Efter att, av en slump egentligen, fått testa på att ha makt över en mans pengar har jag insett att detta tänder mig något otroligt!
    Jag har alltid varit dominant och har många sexuella relationer där jag på olika sätt dominerat mannen. Men detta med pengar har aldrig slagit mig förrän nu.
    Egentligen handlar det inte så mycket om att jag vill ha pengar (skulle kunna ta kontroll över dom och spara till honom utan att han visste det) utan om känslan över att ha tillgång till mannens pengar. Att kunna ta hans kort och handla, att ha tillgång till hans konton och bara låta honom ha så att han klarar sig och ta resten själv - det tänder mig SÅ mycket.

Jag har inga problem med min dominanta läggning och jag trivs med hur jag har det. Finns många duktiga men också olydiga pojkar där ute. Men att jag insett att jag tänker på just detta gör det hela svårare. Inte helt lätt att hitta såna män. Och jag är egentligen rädd för vad folk ska tycka om just denna biten. Har liksom inte hört talas om det tidigare och fick googla ett tag för att hitta något om det.

Någon som hört talas om detta tidigare? Någon som har en sådan relation?   

• Svar på tråden Financial domination
  • Anonym

Nah I aint sayin she a gold digga, but she ain't messin with no broke n*gga.

• Anonym (Knäpp?)
    plastkotte skrev 2012-07-10 02:14:56 följande:
    Klart man har hört talas om det, gold digger kallas det. Grattis!

Då har du missuppfattat hela grejen, kära du.
  • Anonym (Eko tänk)

Jo, jag har hört något om det. Jag har för mig att det kallas för "money slave". 
    Jag vet inte om det hjälper dig med inspiration eller liknande?

Det enda jag har att säga om det är väl att försök spendera hans pengar på tjänster istället för varor. Det är mer ekologiskt hållbart ;)

Lycka till och hoppas ni båda njuter av det. 

• Anonym (Knäpp?)
    Anonym (Eko tänk) skrev 2012-07-10 08:37:34 följande:
    Jo, jag har hört något om det. Jag har för mig att det kallas för "money slave". 
    Jag vet inte om det hjälper dig med inspiration eller liknande?

Det enda jag har att säga om det är väl att försök spendera hans pengar på tjänster istället för varor. Det är mer ekologiskt hållbart ;)

Lycka till och hoppas ni båda njuter av det. 

Tack för ditt seriösa svar.
    Ja det kallas för moneyslave och det är tråkigt att folk inte kan förstå innebörden av vad detta handlar om. Det är ju inte så att jag går och stjäler pengar från en stackars försvarslös man. Vi tänder både på det och det sker med stor tillit för den andra.
    Det handlar inte om pengarna i sig utan om situationen det skapar.

FL var kanske inte det smartaste stället att vända sig till för att fråga om detta. Många vaniljsex/baka bullar/det heter hen-personer här.    
  • BlackSun

Jag tänder också på detta! Finasiell dominans alltså har haft det som fetish i ca 7 år nu.
    Har bland annat lånat ut mmitt kreditkort till tjejer och låtit dom logga in på mitt bankkonto (med dosan) 

• BlackSun
    Anonym (Knäpp?) skrev 2012-07-10 21:55:45 följande:
    Så härligt att en människa som förstår hur jag menar och vad det handlar om dyker upp.

Om du har lust att maila mig och prata mer om detta och dela erfarenheter så är du hemskt välkommen att maila mig på [email protected] 
    Har mailat dig nu
  • Kattdamen
    BlackSun skrev 2012-07-10 21:47:18 följande:
    Jag tänder också på detta! Finasiell dominans alltså har haft det som fetish i ca 7 år nu.
    Har bland annat lånat ut mmitt kreditkort till tjejer och låtit dom logga in på mitt bankkonto (med dosan) 
    Jag kan ta lite pengar, eller mycket pengar.
    En kopp te, tack.
  • CygnusX1
    Kattdamen skrev 2012-07-10 23:07:19 följande:
    Jag kan ta lite pengar, eller mycket pengar.
    På tal om pengar, så ser jag på nätet att Eva Rausing har avlidit i London. Troligen överdos av narkotika. Mannens förmögenhet ligger tydligen på cirka 5 miljarder pound. Pengar ger tydligen inte lycka. Rynkar på näsan
  • Bye baby Bunting
    plastkotte skrev 2012-07-10 02:14:56 följande:
    Klart man har hört talas om det, gold digger kallas det. Grattis!
    Haha, det har jag också hört talas om faktiskt
    Vad lycklig den mannen kommer att bli som får TS till flickvän. Vad gör du när pengarna tar slut då? Inte kan jag väl tänka mig att du lämnar honom för en lite tätare karl Förvånad
    Yta i all ära, men utan substans kommer man inte långt
  • CygnusX1
    Bye baby Bunting skrev 2012-07-10 23:41:09 följande:
    Haha, det har jag också hört talas om faktiskt
    Vad lycklig den mannen kommer att bli som får TS till flickvän. Vad gör du när pengarna tar slut då? Inte kan jag väl tänka mig att du lämnar honom för en lite tätare karl Förvånad

Förra socialdemokratiska statsrådet Ulrika Messing skillde sig från sin man, och flyttade ihop med en miljardär.

Alla som tror att hon lika gärna hade flyttat ihop med en arbetslös städare (trots sin ideologi), räcker upp handenCool 
  • uaman
    Anonym (Knäpp?) skrev 2012-07-10 02:01:32 följande:
    Efter att, av en slump egentligen, fått testa på att ha makt över en mans pengar har jag insett att detta tänder mig något otroligt!
    Jag har alltid varit dominant och har många sexuella relationer där jag på olika sätt dominerat mannen. Men detta med pengar har aldrig slagit mig förrän nu.
    Egentligen handlar det inte så mycket om att jag vill ha pengar (skulle kunna ta kontroll över dom och spara till honom utan att han visste det) utan om känslan över att ha tillgång till mannens pengar. Att kunna ta hans kort och handla, att ha tillgång till hans konton och bara låta honom ha så att han klarar sig och ta resten själv - det tänder mig SÅ mycket.

Jag har inga problem med min dominanta läggning och jag trivs med hur jag har det. Finns många duktiga men också olydiga pojkar där ute. Men att jag insett att jag tänker på just detta gör det hela svårare. Inte helt lätt att hitta såna män. Och jag är egentligen rädd för vad folk ska tycka om just denna biten. Har liksom inte hört talas om det tidigare och fick googla ett tag för att hitta något om det.

Någon som hört talas om detta tidigare? Någon som har en sådan relation?   
    Spännande läsning:)

När jag läser detta så blir jag väldigt kåt, skulle verkligen kunna tänka mig att leva med en kvinna som du;)
  • Anonym (Knäpp?)
    uaman skrev 2012-07-11 00:55:09 följande:
    Spännande läsning:)

När jag läser detta så blir jag väldigt kåt, skulle verkligen kunna tänka mig att leva med en kvinna som du;)
    Min mail är öppen även för dig.
  • Kattdamen

Vems pengar får jag ta då?

En kopp te, tack.
  • BlackSun

skulle verkligen uppskatta om trådskaparen kunde skicka ett privat meddelande till dig, du var min bästa domina jag haft, och jag gör vad som helst för att få dig tillbaka. Ångrar att jag inte var en bättre slav.  Försökte maila dig men det verkar som din mail address inte fungerar längre . 

• Anonym (Krösus)

Du kan få kontroll över mina pengar

• Anonym (Ni tänker fel.)

Trådnekro, jag bara måste inflika att; ni nämner "gold digger" och undrar om hon ska lämna mannen när pengarna är slut...

Då har ni fattat fel!

Hon ska inte ha ett förhållande med karln!

Här handlar det ju just bara om att mannen ska betala - slänga sina pengar, och Dessutom förnedras med att den som tar pengarna helt enkelt inte anser att han duger till något annat. 

Det handlar inte om ett förhållande - utan just om att utnyttja och förnedra någon genom dennes pengar.

Jag vill inte ha någon att knulla, det har jag - bra är han också, och stor kuk har han - och han är snyggare än Någon mängd pengar någonsin kan kompensera. Och jag älskar honom. Jag har alltså ingen som helst användning för en man - däremot kan jag gott tänka mej att ta någons pengar och spendera dem, och upplysa honom om att det är möjligen det, om något alls, han duger till. 

Problemet är att oftast vill de här männen ha något i utbyte, till exempel bilder på den som mottagit pengarna, iförd kläder köpta för pengarna, osv. 

Det har jag ingen som helst lust med - jag är värd bättre än så, dessutom vill jag ha ett hus, inte ett par skor, så det blir inget av med det för mej just nu.

Svar på tråden Financial domination