Era bästa tips för ett hetare sexliv!
Som rubriken lyder skulle det vara bra med lite heta, enkla tips för ett bättre sexliv.
Känns som att jag och min sambo har kommit in i den typisika(?) 3-års fasen då ingenting längre är så spännande och allt istället sker av ren rutin. Vi har ju sex, ca 3 ggr/ veckan... men det känns så tråkigt ibland. Samma ställningar, plats och tid. Inga överraskningar.
Jag personligen älskar sex. Jag tar gärna initiativ till det också, men dock blir det tyvärr bara det vanliga vardagliga svensson sexet. Detta beror nog mycket på att jag har en personlighet som är lite blygare och avvaktande, och att jag inte vågar leva upp till vissa fantasier. Han verkar inte heller efter 3 år vara så fantasifull.
Jag vet inte om det är jag eller min sambo som är tråkig. Jag försöker "klä upp" mig inför honom, skapa stämning osv. Jag föreslår andra ställningar, då han bara "skojar" om att det bara är han som får jobba. (Jag hatar tex. att rida, alltid gjort, finner ingen njutning i det alls, tycker mest det gör ont.)
Ofta får jag tyvärr höra kommentarer om att han "Just nu är upptagen i detta viktiga dataspelet, eller tittar på denna superspännande filmen som bara inte går att pausa i."
Visst skulle jag kunna dra på mig värsta raffsetet men jag känner mig verkligen inte bekväm i mig själv i det... just nu. (Jag jobbar på saken).
Självklart kan jag ju bjuda lite mer på mig själv än vad jag gör idag.. har bara dålig fantasi.
Så, vad har ni för bra knep för bättre uppmärksamhet och livligare, roligare sexliv?