• calun

Var hittar jag underkläder i 70AA?

Jag behöver köpa nya BH:ar, men det är lika svårt varje gång och slutar alltid med att jag köper fel storlek då jag inte hittar rätt. Jag behöver storlek 70AA men var hittar jag det? Såg i någon gammal tråd att det ska finnas på Lindex, men åtminstone på deras hemsida hittar jag inga i 70AA. Är det någon fler än jag som har problem att hitta så små storlekar? Före graviditeterna hade jag 70A men nu finns knappt något kvar... :(

• Svar på tråden Var hittar jag underkläder i 70AA?
  • Hillbilly

Har köpt 70aa till dottern på lindex. Finns inte jättestort utbud, men det finns.

• fortsätt paddla

Testa på lindex ändå. Har efter tre barn i stort sett inga bröst kvar. Skulle ibland behövt en AA jag med ,men lindex har vissa modeller som sitter bra trots À kupa.

• fortsätt paddla

Skickade lite snabbt... och nu på sommaren använder jag ibland bara en tunn " typ sportbh" under. Inga kupor men känns lite mer klätt. Jag är smal och mina bröst är små men fina;) kan vara skönt att slippa byglar och liknande... när dom ändå inte behövs!

• calun

Tack! Det låter som jag får åka till Lindex och kolla i eftermiddag, hoppas verkligen de har några i 70AA. Är det någon som har fler tips på ställen med små storlekar?

• calun
    fortsätt paddla skrev 2012-07-10 09:38:02 följande:
    Skickade lite snabbt... och nu på sommaren använder jag ibland bara en tunn " typ sportbh" under. Inga kupor men känns lite mer klätt. Jag är smal och mina bröst är små men fina;) kan vara skönt att slippa byglar och liknande... när dom ändå inte behövs!
    Jag har också någon lite tunnare BH som sitter bättre vad gäller storleken, men jag stör mig på att man ser bröstvårtorna genom dem ibland. Gör det inte det för dig?
  • calun

Jag var till Lindex och provade BH:ar i nästan en timmes tid och hittade tyvärr inte en enda i storlek 70AA. Alla 70A var lite för stora så nu är jag desperat. Är det någon som vet andra ställen som brukar ha små storlekar?

Svar på tråden Var hittar jag underkläder i 70AA?