• silhuett

Kan man visa sig i detta offentligt?

Till att börja med vill jag säga att den klänning är 1-2 storlekar för stor för mig (fick den av en vän som gjorde ett felköp), och jag ämnar använda den som "hemma-och-slappa-i"-klänning, eller eventuellt nattlinne.

Undrar bara, OM man är hemma och slappar i denna, är det helt otänkbart att springa iväg till affären utan att byta om? Är den alldeles för anskrämlig för att visa sig offentlig i på Willys?
    Och KAN jag sitta på altanen utan att skämmas?

Jag kan inte riktigt själv bestämma mig.

Funkar inte att lägga upp bild för mig, men här finns bilder:

http://dl.dropbox.com/u/15404283/IMG_2029.JPG
    http://dl.dropbox.com/u/15404283/IMG_2033.JPG

• Svar på tråden Kan man visa sig i detta offentligt?
  • Zebrima

Den är kanske inte det vackraste jag sett, men å andra sidan går folk i betydligt värre kläder än så! :)

På altanen är den självklart OK tycker jag.
    Springa iväg till affären lite snabbt också helt OK.
    En större shoppingrunda e.d. är dock tveksamt.

Men den ser som sagt inte värre ut än mycket annat folk har på sig idag.

• Ema86

jovisst kan du ¨gå till affäeren i den utan bekymmer :)

• Eisa

Klart du kan gå till affären i den. Tycker folk att du är ful får de väl titta åt andra hållet.

• seandra82

antingen ett tunt linne under o typ jeansshorts under eller liknande eller leggings om ja skulle dra ner te mataffären , hemma varför inte, skulle inte bry mig om folk gick  förbi cho jag satt ute på altan i den klänningen/tunika

• Mother of 4

Tycker den var fin på dig. Några bruna sandaler till så ser det lite beachigt ut.

• J   a   d   e   d

2 stl för stor?

Klart du kan ha den hemma, på altanen, till ica etc.  

Jeddan
  • silhuett
    J a d e d skrev 2012-07-10 17:39:39 följande:
    2 stl för stor?

Klart du kan ha den hemma, på altanen, till ica etc.  
    Den sitter väldigt löst i midjan (och på storlekslappen är den två storlekar för stor, ja). Tror det är meningen att den ska vara mer tajt, framförallt i midjan. I armhålorna hänger den också så att BH:n syns.
Svar på tråden Kan man visa sig i detta offentligt?