Varför har han stängt av telefonen?
Det här gäller en kille som alltid har haft telefonen fastklistrad i huvudet. Aldrig haft den längre än 1 meter från sin hand. Nu plötsligt har den varit avstängd i flera dagar?! Han är visserligen på semester i Sverige men är en sån som alltid har den på även på andra sidan jorden, kosta vad det kosta vill. Jag behöver få tag på honom och har skickat meddelande på mail men inget svar. I helgen sa han att han hade problem med den men igen så kan jag bara konstatera att han är ingen som skulle vara utan telefon i några dagar. Då skulle han fixa en ny vilken skittelefon som helst bara för att ha en och det kan man väl göra även om man inte är hemma så länge man är i Sverige? Det spelar väl ingen roll vilken telebutik man går till? Vet inte ens varför jag skriver det här men jag var bara tvungen att avreagera mig lite och kanske har ni några goda råd eller teorier att ge till varför någon som lever i symbios med sin mobil nu har den avstängd i flera dygn? Annars kan ni väl bara tycka lite synd om mig?