Kan man skapa attraktion där den inte finns?
Jag är gift med min drömman. Han är min bästa vän, stöttande i allt, och jag älskar honom så mycket. Men jag har insett att jag inte är attraherad av honom.
Jag är egentligen väldigt sexuell av mig, om man kan säga så. Har varit intresserad av sex sen väldigt ung ålder och gillar att ha sex mycket.
I början av vårt förhållande var det mycket sex, men jag tror så här i efterhand att det handlade mest om njutningen. Numer kanske det är några gånger per månad. Ibland mer, ibland mindre. Fast jag vill egentligen mer.
Jag blir bara inte kåt av honom. Jag måste väldigt ofta tänka på sexscener från porr när vi har sex för att kunna komma. Det går ibland utan att göra det också, men då tar det längre tid och är inte lika skönt.
Han kan vara snygg ibland, men han är lite överviktig och lite nördig. (känner mig så sjukt elak nu). Jag tänder egentligen mer på självsäkra killar med snygg kropp. Hade han varit självsäkrare, och inte så överviktig skulle han nog vara en riktig hunk ;)
Det känns som att det "stör" mig mer när jag tänker på det oftare. Tänker jag inte på det så lunkar livet på och vi har det bra. Tänker jag och funderar jag på det kan jag ibland känna mig lite ledsen. Jag kommer aldrig kunna lämna honom. Han är mitt allt. Det dumma är att ibland poppar tankarna ofrivilligt upp och då fastnar jag lätt.
Så till frågan: Tror du att det går att skapa attraktion när den inte finns? Kan man ändra om sitt tankesätt? Har du några bra tips?