• Gummibjörnen88

Bra körskola i Malmö

Jag har bestämt mig för att ta tag i mitt körkort nu. Har i princip aldrig kört bil så allt är väldigt nytt för mig. Då jag jobbar i Malmö känner jag att det är enklast att gå i Malmö.

Vet ni någon bra körskola? Jag har hittat två som jag tycker verkar helt okej men man vet ju aldrig.. någon som har erfarenhet av Värnhems trafikskola eller Entrés trafikskola?

• Svar på tråden Bra körskola i Malmö
  • Gummibjörnen88
    mammatillsmåtroll skrev 2012-07-11 13:28:11 följande:
    Triangelns körskola tycker jag är kanon
    Då får jag nog kolla upp den för den har jag helt missat.
  • Gummibjörnen88

Svårt val här.. är ju egentligen bara att kontakta de och se om det kan passa en men är lite feg tror jag. Är rädd att jag inte kommer klara det när jag väl börjar..

• Cathl

Jag hade först Erikssons trafikskola, vid Nobel. INGET att rekommendera sen bytade jag till Erikslust trafikskola, super nöjd!

• Gummibjörnen88
    Cathl skrev 2012-07-11 18:36:25 följande:
    Jag hade först Erikssons trafikskola, vid Nobel. INGET att rekommendera sen bytade jag till Erikslust trafikskola, super nöjd!
    Vad var det som gjorde att du inte trivdes med Erikssons?
  • Cathl
    Gummibjörnen88 skrev 2012-07-11 18:46:57 följande:
    Vad var det som gjorde att du inte trivdes med Erikssons?
    Oseriösa personer, till max... Men kanske bara hade otur.. Annars bara svindyrt och oseriöst folk som bara ille sluka pengar
  • Gummibjörnen88
    Cathl skrev 2012-07-11 18:53:16 följande:
    Oseriösa personer, till max... Men kanske bara hade otur.. Annars bara svindyrt och oseriöst folk som bara ille sluka pengar
    Okej, känns skönt att kunna sålla bort en körskola då ju :).
  • Gummibjörnen88

Det lutar nog åt Royal trafikskola på Drottninggatan. De har ett paket med bra pris så. Nu ska jag bara ta mod till mig och kontakta dem också...

• Gummibjörnen88

Haha som vanligt ska jag ändra och ha mig. Blir Entré trafikskola istället.. de hade fått både fler och bättre omdöme :). Detta känns ju sjukt spännande.

Svar på tråden Bra körskola i Malmö