Grannens hund är helt otrolig! Måste läsas!!!!
Grannens hund är för rolig! Lyssna här!
Hund jäveln har 3 ben och en liten sulki liknande rullstol fast spänd på ryggen så att han kan gå stadigt!
Han är snart 14 år och ägaren har alltså gjort allt för att hålla denna byracka vid liv. 7 operationer har det blivit låt mig rada upp dem! Opererat bort livmodern.
Opererat bort en cancertumör i en tarm
Amputerat bort ett bakben då han fick kallbrand
Dragit ut diverse tänder för de har vuxit fel
Hunden fick problem med ena ögat och är nu enögd
Efter att blivit påkörd av en taxi bil fick man operera huvudet som idag tyvärr är helt utan hår då det blivit ett stort ärr mitt mellan öronen
Ena örat är borta då en rottweiler bet av det oturligt nog, blev ingen operation men hunden blev sydd med 75 stygn.
Hunden eller vad man ska kalla det för heter dessutom trasan! Komiskt namn på en hund med den sjukhushistorian. Ägaren säger att hunden har en hel del egenheter såsom att han gillar att gnida sitt kön mot tuggleksakerna för att sedan attakera tuggleksaken och passionerat bita på den i timmar,antar att hon gillar sin vagina lukt eller nåt och att det stimulerar aptiten som annars verkar dålig, hunden äter inte så mycket av sitt torrfoder men älskar avföring helst fågelbajs och ägaren säger att hunden lixom silar bajset mellan sina felväxta tänder, Nu för tiden har hunden endast 4 tänder kvar så hon kan sila rätt stora högar enligt ägaren. Byrackan skakar hela tiden märkligt på huvudet, tungan hänger ut och nosen är sned! Svansen är pytteliten och färgerna i pälsen matta! Sa jag föresten vad det var för ras? En blandning mellan dvärgpudel och boxer! Men snäll e den iallafall och trogen! Och så länge man inte pratar med den så biter den ej!