• seandra82

bra tatuerare i skövde el mariestad

jag har varit inne på att tatuera mig vart vet ja ej har ej bestämt, men vet vad o det kommer bli, min dotters namn o föd.dag . det kommer inte bli ngt märkvärdigt 
    hur känns det att bli tatuerad ?? gör det ont? vilket ställe på kroppen e värst ? bästa stället ? gör minst ont ? 

• Svar på tråden bra tatuerare i skövde el mariestad
  • JaneD0e

Hur det känns?
    Det är väldigt individuellt, jag själv skulle beskriva det som lite rispande, skrapande. Bränner när man hållt på nårra timmar. Men det är ju olika från person till person.
    Gör det ont?
    Jag skulle inte säga att det gör ont först. Det känns, men det är inte som att du slått dig på tummen med en hammare ;)  Sedan beror det på placering på kroppen och hur du själv är. Även smärtan är individuell. Men efter ett tag gör det ont.
    Vilket ställe är värst?
    Revben, mage, vaden, ryggraden, fotknölen. Jätte individuellt men där huden är tunn och där det finns ben nära känns det oftast lite mer.
    Bästa stället?
    Mitt på överarmen hittills för mig, men det är också individuellt, du fattar hur det här går nu va? ;)

• Ely

Mariestad eller skövde no idea, vart bor du ? 
    vet i kristinehamn 

• Powderpuff

Du ska prata med markus körling på funny farm tattoo. Sjukt duktig. Gjort många stora jobb så en text är peace of cake för den killen!!

Svar på tråden bra tatuerare i skövde el mariestad