• Anonym (Lurad)

Campadre, fler som inte fått sina varor?

Är det fler än jag som väntar på leveranser från Campadre?
    Jag har väntat i över en månad på en beställning och två veckor på två andra.

Det går inte att få tag på deras kundtjänst. De har gömt sig under ursäkten att de flyttar i mer än en månad nu. Det ska inte ta mer än 1-2 dagar att flytta över telefoni osv så vad f-n pysslar de med.

Har nu hört ryktas om att folk inte heller får sina pengar i retur. Vad gör man då? Var anmäler man det?     

• Svar på tråden Campadre, fler som inte fått sina varor?
  • Anonym

Svartmåla inte ett företag utan att veta säkert.

Vi har en gång fått vänta över två månader på leveransen, men fram kom den, i övrigt har vi fått det snabbt.

• Elliot0300

Det står alltid när man köper när varorna skall levereras, brukar vara MINST två veckor senare, ofta 4-6 veckor.

• Cathl

Det brukar stå att leveransen tar cirka en månad.....

• Edenvill

Jag har handlar många gånger ( fler än 15) från campadre. Väntar just nu på 2 leverenser. Det tar lång tid innan paketen levereras. Beräknad leverensdstum står ju i kampanjen. Kan hålla med om att det känns som långa tider när många andra företag levererar bara på ett par dagar. Men Campadre skriver ju när de beräknar leverera och jag accepterar de långa tiderna när jag handlar. Har lämnat tillbaka ett par gånger. Får alltid pengarna tillbaka. En gång kom en lykta fram skadad. Jag kontaktade företaget som makulerade fakturan och dessutom lät mig behålla lyktan. Skönt att slippa besväret att skicka tillbaka. Hoppas du får dina varor snart.

• Anonym (Lurad)

Varorna skulle levererats för 1 månad sen. Beställningen gjordes i början av maj.

Kundtjänsten svarar öht inte på telefonen eller mail. Dvs det är inte svartmålning utan fakta.
    Har handlat problemfritt från Campadre i tre år men nu är något kapitalt fel. 

• Anonym (Lurad)
    Anonym skrev 2012-07-12 09:05:51 följande:
    Svartmåla inte ett företag utan att veta säkert.

Vi har en gång fått vänta över två månader på leveransen, men fram kom den, i övrigt har vi fått det snabbt.

Inte svartmålning på något vis. Ren fakta. Jag kan inte ens avboka min beställning eller få mina pengar i retur då kundtjänsten inte går att få tag i varken på tel eller mail.

• Anonym (Lurad)
    Edenvill skrev 2012-07-12 09:17:31 följande:
    Jag har handlar många gånger ( fler än 15) från campadre. Väntar just nu på 2 leverenser. Det tar lång tid innan paketen levereras. Beräknad leverensdstum står ju i kampanjen. Kan hålla med om att det känns som långa tider när många andra företag levererar bara på ett par dagar. Men Campadre skriver ju när de beräknar leverera och jag accepterar de långa tiderna när jag handlar. Har lämnat tillbaka ett par gånger. Får alltid pengarna tillbaka. En gång kom en lykta fram skadad. Jag kontaktade företaget som makulerade fakturan och dessutom lät mig behålla lyktan. Skönt att slippa besväret att skicka tillbaka. Hoppas du får dina varor snart.
    Är fullt medveten om att det ska ta tid med leveranserna. Datumen står utsatta i kampanjerna. Men nu pratar vi om över en månad efter utlovat leveransdatum.
  • Edenvill

Är fullt medveten om att det ska ta tid med leveranserna. Datumen står utsatta i kampanjerna. Men nu pratar vi om över en månad efter utlovat leveransdatum.[/quote] Ok, uppfattade inte detta i TS.

Svar på tråden Campadre, fler som inte fått sina varor?