• Anonym

Blod blandad flytning innan ägglossning?

Jag är helt förvirrad nu.
    Jag och min sambo är i fullgång att skaffa barn nummer 2. För ca 2 månader sedan blev jag tvungen att genomgå en abort. Varför har jag ingen lust att skriva om just nu, men det var inget frivilligt.
    Det gick smidigt och jag blödde i ca 1,5 vecka och fick min mens som vanligt efter det.
    Förra månaden fick jag ägglossning samma dag som jag haft det innan och vi körde på men för 14 dagar sedan kom mensen igen ändå.
    Inatt när jag var på toaletten så hade jag blodblandade flytningar. Alltså det var inget brunt blod, utan klart röd rosa. Vad var det? inget mer blod efter det.
    Jag vänta ägglossningen om 2 dagar, och har inte haft nå känningar eller äl flytningar som jag brukar ha.
    Jag tog ett  äl test i natt också, det gav utslag men inte så starkt efter 5 min och jag gick och la mig. I morse när jag tittade på det är det nästan lika starkt som det andra sträcket. Så jag gjorde ett nytt idag som nu efter 5 min visar som i natt ungefär.
    Vad är detta? jag brukar inte ens få utslag samma dag som jag får flytningarna och nu har jag tvärt om, utslag men inga symtomer.
    Och jag läser runt och det verka som att testet brukar ge utslag EFTER att ägget släppt. Men mitt kan väl ändå inte släppt redan och vi MISSADE det??? vi myste i lördags och söndags men inte efter det.
    Någon som vet eller kan hjälpa.

Svar på tråden Blod blandad flytning innan ägglossning?