• Paisley

Kl 13 kommer antagningsbesked! Nedräkning...

Hur gick det? Vad ska ni hitta på till hösten?     

Jag har sökt några enstaka kurser, mest för skojs skull när jag är hemma med barn. De flesta är ganska populära har jag förstått, så det återstår att se vad som händer. 

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Kl 13 kommer antagningsbesked! Nedräkning...
  • Maturo

Åh en till som sitter och väntar, har sökt en kvällskurs på kvartsfart. Trodde inte att jag brydde mig så mycket, men här sitter jag och väntar på att klockan ska bli 13!

• pandyb

jag har också söktkurser, hur kan man se hur många som sökt??
    inom vilket ämne har du sökt kurser? 

jag hoppas verkligen jag kommer in på någon kurs  behöver bidragspengarna så jag kan snåla på FLdagarna :)

Nils 090419 *storebror* Arvid 120517 *lillebror*
  • Paisley
    pandyb skrev 2012-07-12 12:43:17 följande:
    jag har också söktkurser, hur kan man se hur många som sökt??
    inom vilket ämne har du sökt kurser? 

jag hoppas verkligen jag kommer in på någon kurs  behöver bidragspengarna så jag kan snåla på FLdagarna :)

Du loggar in på antagning.se ju. Just nu står det att du inte kan ändra något eftersom urvalet pågår. Sen kommer resultatet kl 13.

Jag har sökt psykologi, kognitionsvetenskap, genetik och en massa annat intressant.
    Detaljerna är helheten
  • pandyb

ok, jag är inloggad just nu me kan inte se hurmånga som har sökt mina kurser som första val...

jag har sökt mest kurser inom lärarvetenskap, utbildning mm... 

Nils 090419 *storebror* Arvid 120517 *lillebror*
  • bluebutterfly

Vad är det för en aktiveringskod man måste ha för att svara? Läste på antagning.se att man ska ha en fyrsiffrig kod för att svara. Jag har inte fått någon sådan hemskickad vad jag vet...hmm

• Maturo
    bluebutterfly skrev 2012-07-12 12:53:50 följande:
    Vad är det för en aktiveringskod man måste ha för att svara? Läste på antagning.se att man ska ha en fyrsiffrig kod för att svara. Jag har inte fått någon sådan hemskickad vad jag vet...hmm
    Du får väl en kod för att tacka ja till utbildningen om du kommit in.
  • KajsaOskar

Jag har gjort sen anmälan, undrar om jag får besked nu eller om jag får vänta till andra urvalet?! :)

• bluebutterfly
    Maturo skrev 2012-07-12 12:55:09 följande:
    Du får väl en kod för att tacka ja till utbildningen om du kommit in.
    ok det visste jag inte, tack
  • Paisley
    pandyb skrev 2012-07-12 12:52:14 följande:
    ok, jag är inloggad just nu me kan inte se hurmånga som har sökt mina kurser som första val...

jag har sökt mest kurser inom lärarvetenskap, utbildning mm... 

Det står ju vilken plats man har som reserv i beskedet, annars trodde jag inte att det står hur många sökande? *förvirrad*
    Detaljerna är helheten
Svar på tråden Kl 13 kommer antagningsbesked! Nedräkning...