• tesiia

någon med svagt positivt test som faktiskt varit gravida???

Hej! har nu gått över 1 vecka, hade bim förra måndagen så ja testade idag med baby or nots grav test, det blev ett kontrollstreck och ett svagt smalare streck bredvid.. vad innebär det?? är ja gravid eller inte, när ja har testat förut å ja inte varit gravid har de bara visats ett streck.. finns de nån som har gravtest på bild från baby or not eller nått annat ställe som är svagt men ni ändå var gravida??

tacksam för svar

• Svar på tråden någon med svagt positivt test som faktiskt varit gravida???
  • mysen71

Spelar ingen roll om det andra strecket i ett grav-test är svagt eller inte! Är det två streck då är man gravid! *Grattis*

• lcln

strecket på mitt test var så svagt att det bara syntes när man höll teststickan i ett visst läge!!! men gravid var jag!! (fast jag testa en gång till 2 dagar senare)

har tyvärr ingen bild

• Cornelia HT

Jag har ingen bild att visa men när jag gjorde mitt grav.test (apotekets) så var det strecket som skulle visa graviditet supersvagt. Men gravid var jag ändå!

• tesiia

tack tjejer, nu ska ja testa me mitt cb som ja har här, får väl se vad de visar, är så rädd så ja skakar

• Netcha

Positivt är alltid positvt. Dock så är olika gravtest olika känsliga så du kan även vara gravid om ett test visar negativt. Grattis till graviditeten!!!!

• tesiia

nu testade ja me cb.. det var negativt.. nu blir ja såå besviken... nu vet ja inte vad jag göra, vilket ska ja tro på. suck va jobbigt. tack för era svar i alla fal

• Netcha

Som sagt är de olika känsliga. Ta ett nytt om någon/några dagar.

• Fjällfina

Mitt första grav-test visade också ett starkt streck o ett svagt. Jag gjorde det gravtestet på kvällen och tidigt i graviditeten så därför var ena strecket ljust. Testade två gånger till och då med morgonurin. Vår lycka var gjord för visst var jag gravid!
    *Grattis* och lycka till!

Svar på tråden någon med svagt positivt test som faktiskt varit gravida???