Ombre vs. Loreen-lugg. Vilket passar jag bäst i?
Jag känner att jag verkligen skulle vilja göra något drastiskt med mitt hår. Någon ordentlig förändring liksom. Frågan är bara vad jag ska göra? Om jag bara funderar på vad jag själv tycker är snyggt så dras jag till Loreens frilla, och den är inte heller så långt ifrån min egen. Jag har långt (strax under brösten) mörkt hår med självfall, så isåfall är nog det som saknas själva luggen då. Något annat jag tycker är lite häftigt är "ombre" - dvs. en utväxt som blir stegvis ljusare och ljusare mot topparna. Dock vill jag inte vara blond, så om jag skulle göra det här så skulle det vara en mörkare variant. Typ först mörkbrunt, sen chokladbrunt, sen ljusbrunt eller något i den stilen.
Svammel, svammel, svammel. Men vad säger ni? Vad skulle jag passa bäst i? I galleriet har jag lagt in en bild på mig (huvva!), där man ser lite grann hur jag ser ut i dagsläget i alla fall. Dock svårt att fånga sitt riktiga utseende på bild....
Ni får gärna ge förslag på andra frisyrer/färger. Dock vill jag nog behålla längden.