• Anonym (fundersam)

dominant,hårt sex

hejsan, har träffat en tjej sedan en tid tillbaka o vi tycker verkligen om varandra! Problemet är sexet, hon önskar hårdare sex o att jag ska vara mer dominant, någon som  har bra tipps på hur man ska agera..är öppen för alla förslag?

• Svar på tråden dominant,hårt sex
  • Anonym

Visa henne vem som bestämmer (vilket är du förstås, det är ju det hon vill) och verkligen styr in sexet i den riktningen du vill och se hur hon reagerar. Lugnt och försiktigt förstås, inte några knäppa grejer första gången

• FrökenJag

Som sagts ovan visa att du bestämmer, när ni byter ställning tex. ta ett fast tag och vänd henne så som du vill ha henne. Ta tag i håret, inte dra utan håll. Låter hon mkt så håll för munnen. Ligger hon ovanpå dig och ni ligger på rygg så kan du lägga armen om halsen på henne, inte FÖR hårt så hon inte kan andas bara ;) det kan man göra när man "skedar" oxå. En smäll över rumpan kanske... Sånt som tänder mig iaf, lite hårt men inget brutalt. Lycka till!

• Gopher

Bara fantasin sätter gränser. Men börja försiktigt.

• Högdalen

Fråga henne och pröva er fram, så gjorde jag nu senast med en tjej jag är med.

Hon vill bli slagen och strypt, ja rätt så hårt sex, nu är det allt jag går igång på så lägg det på en lagom nivå så hon inte helt ändrar din syn på sex.

• Anonym (Åsa)

Ögonbindel och fastbunden 

• EvilEye

Gör vad fan du vill.

You're nothing to me.
  • lykantrophona

Ett bra sätt att börja mjukt är att inte egentligen göra andra saker, men göra på ett annat sätt.
    Kyssar? Du kysser henne hårt, bestämmer när och hur, tvingar in din tunga mellan hennes läppar.
    Oralsex? Du kan styra hennes huvud när hon suger av dig, jucka i munnen på henne, eller om du ger henne oralt: gör det till ett spel, där hon måste ligga absolut stilla och måste be om tillåtelse för att få komma. ;)
    Penetrerande sex? Du håller ner henne, du bestämmer ställning, juckar hårt osv.

Små saker som att hålla fast hennes händer eller att hångla upp henne mot väggen är också sätt att få det att bli mer hårdhänt.

Det här faller sig inte naturligt för alla. Men om du ändå vill ge det ett försök, så kan du också föreställa dig själv som någon annan. Jag brukar tänka in mig i rollen av någonslags filmskurk. Inte så att jag säger något, men bara så att jag har en mall i huvudet på hur man kan vara elak utan att egentligen vara det. ;)

• Anonym

Min kille smiskar mig, griper tag riktigt hårt i skinkorna så att det gör lite ont, vänder mig hur han vill, han kan trycka ner mig i sängen och ta mig direkt innan jag knappt har fått av mig trosorna. Han håller mig i håret när han tar mig bakifrån och drar mitt huvud bakåt. Han ber mig göra saker, som tex byta ställlning så att han kan se bättre. Egentligen ganska små saker, men det får mig att känna att det är han som bestämmer, och det gör mig superkåt. Men det jag absolut gillar allra mest är när jag kommer till sängen och förväntar mig lite förspel och kyssar och han bara vänder ner mig och stoppar in den, och det är lite kärvt och trögt att komma in eftersom jag inte är så våt ännu, och han trycker på lagom mycket och med lagom mycket våld;  jag nästan smälter av åtrå och blir mycket snabbt våt!  

• CygnusX1
    Anonym skrev 2012-07-17 22:32:12 följande:
    Min kille smiskar mig, griper tag riktigt hårt i skinkorna så att det gör lite ont, vänder mig hur han vill, han kan trycka ner mig i sängen och ta mig direkt innan jag knappt har fått av mig trosorna. Han håller mig i håret när han tar mig bakifrån och drar mitt huvud bakåt. Han ber mig göra saker, som tex byta ställlning så att han kan se bättre. Egentligen ganska små saker, men det får mig att känna att det är han som bestämmer, och det gör mig superkåt. Men det jag absolut gillar allra mest är när jag kommer till sängen och förväntar mig lite förspel och kyssar och han bara vänder ner mig och stoppar in den, och det är lite kärvt och trögt att komma in eftersom jag inte är så våt ännu, och han trycker på lagom mycket och med lagom mycket våld;  jag nästan smälter av åtrå och blir mycket snabbt våt!  

Låter härligt.Solig
Svar på tråden dominant,hårt sex