Vilka skor passar?
Vilka skor skulle passa till denna klänning? Länka gärna till bilder. img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/23/34/81/78/2334817862
Vilka skor skulle passa till denna klänning? Länka gärna till bilder. img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/23/34/81/78/2334817862
Jag tycker det var snyggt med skorna som modellen på bilden har. Att strasset (eller strassen, eller vad heter det?) finns både i klänningen och skorna. Något som inte skulle passa till den längden tror jag, är skor med en tjockt band/spänne eller så på framsidan, så att benen liksom "skärs av". Men höga pumps utan några spännen skulle passa, typ sådana här:
Snygga pumps
Har kollat lite efter lite nättare högklackade "sandaler" med strass men inte hittat några. Dessutom vet jag att jag knappt skulle få användning av sådana sen...så i sådana fall måste de vara billiga.
Skulle denna typ av sko se för klumpiga ut? www.putfeetfirst.com/se/skopunkten/Kvinna/Pumps/Pumps/p/271697
Fler tips mottages gärna . Det är lite bråttom då jag måste hinna skaffa skor innan fredag.
Ingen mer??
Deichmann har ju massor och bra priser dessutom.
www.deichmann.com
Mer skotips tack .
?????