Han är för på? vad göra!?
Har pratat med en kille i ca 2 veckor. Vi är bekanta till varandra men aldrig sett varandra ute. (bor i samma stad och gemensamma vänner).
Han är utomlands just nu.
Han har berättat att han börjar bli förälskad i mig. Men jag börjar oroa mig lite, det går galet snabbt. Bland annat har han skrivit dessa sakerna:
Du är en tjej som många killar stöter på det vet jag. Du har många av mina vänner som är killar på facebook. Hur vet jag att du inte skriver saker till dem el dem till dig. Hur vet jag att du inte jävlas med mig? Att nån jävlas med mig. Massa saker låter konstigt men du måste förstå.
Vet ej om jag vågar visa vad jag egentligen känner fast jag vill säga det. Finns så myk att säga men känns för tidigt.
fast jag inte träffat dig så saknar jag dig.
Sättet du skriver på, sättet du behandlar mig, ditt utseende. Jag känner bara att jag vill vara med dig. Jag vill även jag säga så myk till dig men jag är också rädd att allt ska gå i spillror. Orkar ej med att en tjej ska såra mig mer.
Nej det är ju i dig jag blivit förtjust i. Sätter du är som person. Visst längtar jag efter någon att vara med. Men det är något med dig. Känns som jag börjar bli kär men vet inte riktigt om jag är det. Men det känns så. Menar du verkligen det du skriver? Du måste ha haft ett starkare band till någon du dejtar innan. Menar du fick iallafall träffa dem.
Vet inte aldrig haft så starka känslor för nån så snabbt och vi har aldrig träffats.
Man har varit ung och dum. Nu är man 24 år. På tiden att man tar saker på allvar. Vill ha något äkta och inte nått över sommaren. Man ska inte lita på folk direkt så jag förstår att du är reserverad det samma gäller mig. Va inte orolig du är den ända tjejen jag skriver till på ett kärleks fullt sätt.
Tänker på dig varje dag. Vill träffa dig! Jag vill se vad det kan leda till mellan mig och dig ingen annan bara du och jag! jag menar det jag skriver.
Jag ser inte andra tjejer längre. allt som går i mina tankar är dig och hur underbar du är som person. Jag saknar dig massor A****. Jag vill vara med dig. Du är en tjej jag kan bli kär i och älska i framtiden. Du ska bli min och jag din. <3
Jag kan svära på min mor och far att det jag säger är från hjärtat. Hoppas du litar på mig. Jag ska göra allt så du blir min. Om 13 dagar till så ses vi och du kommer få se att det jag säger och gör är äkta!
Han klär sig snyggt, ser väldigt bra ut, har bra jobb osv. Men jag är mer kall mot han (är rädd att bli sårad).
Men tror ni inte att det låter som någon slags sommar-förälske?
Eller har han bara blivit sådär snabbt kär? jag vill inte ha förväntningar och förhoppningar i onödan om han nu sårar mig.
Vad tror ni?